199461
۱۷ فروردین ۱۳۹۸
معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور خبر داد؛

پذیریش ۸ هزار و هشتصد کودک‌کار در مراکز حمایتی سازمان بهزیستی/ فعالیت شبانه روزی اورژانس اجتماعی در نوروز

امعاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشوراز فعالیت شبانه روزی اورژانس اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: مراکز اقامتی و نگهداری از کودکان کار و خیابان، سالمندان، و معلولان در ایام تعطیل سال جدید پذیرش خود را خواهند داشت و تعطیل نمی‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، حبیب‌الله مسعودی فرید اظهار داشت:تا به امروز ۵۳ مراکز حمایتی و آموزشی کودک و خانواده راه اندازی شده و این مسئله باعث شده کودکان کاردسترسی بهتری برای دریافت خدمات پیدا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق آمار شش ماه اول امسال، ۸ هزار و ۵۰۰ کودک در مراکز حمایتی مورد پذیرش قرار گرفته اند اضافه کرد: این موضوع حاکی از آن است که ما می‌توانیم کودکان را قبل از هرگونه آسیب، مورد حمایت خدمات بهزیستی قرار دهیم.

معاون اجتماعی بهزیستی کشور ادامه داد: مرکز اورژانس اجتماعی نیز با شماره ۱۲۳ به صورت شبانه‌روزی در مراکز استان‌های کشور فعال خواهد بود. البته تاکید کرده ایم که این شماره روی شماره مرکز استان‌هایشان قرار بگیرد و حتما فردی به صورت آنکال پاسخگو باشد تا اگر مورداورژانسی رخ داد این امکان وجود داشته باشد تا افراد بتوانند با رئیس اورژانس اجتماعی شهرشان در تماس باشند.

فرید اضافه کرد:طبق گزارش‌های رسیده از اورژانس اجتماعی معمولا در ایام تعطیلات سال نو که خانواده‌ها به دید و بازدید و سفر می‌پردازند آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد. البته باید به این نکته اشاره کرد که معمولا در شب‌های قبل از عید مشاجرات و منازعات خانوادگی قدری بیشتر می‌شود که آن هم به دلیل خرید‌های آخر سال است که با آغاز تعطیلات فروکش می‌کند و این مسائل مربوط به امسال نبوده و در سال‌های اخیر شماری از گزارشات اورژانس اجتماعی به این مقوله ارتباط دارد.

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار