199390
۱۵ فروردین ۱۳۹۸
مجید قناد عنوان کرد؛

حضور سرمایه‌گذاران در حوزه نمایشی کودک باعث رونق آثار تولیدی می‌شود

مجید قناد مجری و کارگردان یکی از دلایل ضعف نمایش‌ها در حوزه کودک را مربوط به عدم حضور سرمایه‌گذاران دانست.

به گزارش کودک پرس ، مجید قناد مجری و کارگردان درباره کیفیت نمایش‌های کودکان در سال های اخیر اظهار کرد: روند آثار نمایشی با وجود نیروهای جوان و با استعدادی که به بدنه تئاتر اضافه شدند، به خوبی پیش رفته است. هر کدام از این جوانان خودشان برای نمایش‌هایشان هزینه صرف می‌کنند و سعی کردند در کارهایشان تنوع ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از برنامه های تلویزیونی شبیه ساختار دهه 60 هستند، افزود: باید یادمان باشد کودکان امروز بچه های دیروز نیستند  و خواسته هایشان بسیار  متفاوت است. البته مشکل بزرگ در تغییر رویه برنامه‌ها فراهم کردن سرمایه‌گذاران برای آثار تلویزیونی است که برای آثار کودکان بسیار اندک هستند، که درواقع این مسائل سبب جلوگیری از انجام کار درست برای کودکان از نظر اخلاق , تربیت , آموزش و… می شود .

 

مجری برنامه تلویزیونی «کودک شو» در خصوص ماندگاری آثار ده ۶۰ و ۷۰ بیان کرد: کودکان رکن اصلی جامعه می‌شوند و اکنون باید مراقب آن‌ها بود. در زمان جنگ سعی بر شادی و کاهش نگرانی کودکان و در کنار آن آموزش کودکان داشتیم. در آن زمان دو شبکه وجود داشت، اما اکنون ۲۰ شبکه داریم، ولی شاید ۳ شبکه برای کودکان فعالیت می‌کند. اگر کسی به کارش علاقه داشته باشد و عمیق روی آن فکر و مطالعه کند، مسلما کاری بهتری خواهد داشت و به نظر من باید هر شخصی خودش را به حرکت درآورد و در حال حاضر این موضوع را برای کودکان و جامعه خود بسیار نیاز داریم.

 

قناد درخصوص روز جهانی تئاتر گفت: امیدوارم تئاتر و سینمای کودک در سال 1398 پر بار و به کودکان ما بیشتر توجه شود و برنامه های تلویزیونی پررنگ و پر از نکات آموزشی باشند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار