199333
۱۵ فروردین ۱۳۹۸
جانسون: می‌خواهم جبران کنم

سکوت فوتبالیست متجاوز شکست

آدام جانسون فوتبالیست انگلیسی پس از آزادی از زندان قصد دارد به دنیای حرفه‌ای بازگردد.

به گزارش کودک پرس ، آدام جانسون بازیکن سابق تیم‌های ساندرلند و منچسترسیتی که سه سال پیش برای تجاوز به دختری پایین‌تر از سن قانونی به زندان محکوم شده بود، سکوتش را پس از آزادی شکست.

جانسون که به ۶ سال زندان محکوم شده بود پس از سپری کردن ۳ سال از محکومیتش با رفتار خوب از زندان آزاد شد. پیش از این پدر آدام اعلام کرده بود او قصد دارد فوتبال بازی کند و در اولین مصاحبه پس از آزاد شدن خود او هم این مسئله را اعلام کرد. جانسون ابتدا با اظهار پشیمانی از جرمی که مرتکب شده، اظهار داشت: «بسیار متأسفم برای اینکه افرادی به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تأثیر رفتار من قرار گرفتند. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد و من عمیقاً از آنچه انجام داده‌ام، پشیمان هستم.»

 

جانسون در ادامه پاسخ مبهمی درباره آینده‌اش داد، اما به نظر می‌رسد قصد دارد تیمی برای فوتبال بازی کردن، پیدا کند. این بازیکن ۳۱ ساله در ادامه بیان کرد: «اکنون می‌خواهم روی آینده‌ام تمرکز کنم و از طریق اقداماتم جواب حمایت‌هایی که شده بود را بدهم.»

 

 

پیش از این گفته می‌شد احتمالاً آدام جانسون نمی‌تواند در اروپا تیمی برای بازی کردن پیدا کند و به آمریکا یا آسیا خواهد رفت.

 

 

 

منبع: خبر ورزشی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار