199288
۱۱ فروردین ۱۳۹۸

مشارکت نظامیان انگلیس در آموزش کودک‌سربازها در یمن

کودکان چهل درصد از یگان‌های شبه نظامیان وابسته به القاعده در یمن را تشکیل می‌دهند که سربازان انگلیسی در آموزش آنها مشارکت دارند.

به گزارش کودک پرس ، منابع مطبوعاتی در انگلیس فاش کردند نیروهای ویژه این کشور برای کمک به ائتلاف متجاوز سعودی، در جنگ یمن مشارکت دارند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، روزنامه انگلیسی میل فاش کرد نیروهای ویژه این کشور در یمن می جنگند، به صورتی که در یک جبهه با ائتلاف سعودی قرار گرفته اند. این روزنامه افزود: گروه های افراطی و شبه نظامیانی که کودکان را در نبردها در یمن به کار می گیرند، در همین جبهه قرار دارند که نیروهای ویژه انگلیسی به نفع آن می جنگند.

این روزنامه خاطر نشان کرد: سربازان انگلیسی در مناطق بیابانی و کوهستانی یمن با نیروهای انصارالله می جنگند که اراده قوی دارند و از تسلیحات خوبی برخوردار هستند. بعضی از این سربازان در درگیریها، زخمی شده اند.
این روزنامه فاش کرد مهندسان نظامی انگلیسی که هفته گذشته برای تعمیر جنگنده های تورنادو به پایگاه هوایی ملک خالد اعزام شده بودند، از حمله حوثی ها با یک هواپیمای بدون سرنشین، جان بدر بردند.

این هواپیمای بدون سرنشین بر روی باند فرودگاه منفجر شد و دو فروند جنگنده تورنادو را نابود کرد. وزارت دفاع انگلیس کشته یا زخمی شدن نظامیان این کشور در این حمله را تکذیب کرد.

 

این روزنامه خاطر نشان کرد: این اطلاعات را یک سرباز سابق انگلیسی که از یمن بازگشته است، فاش کرد. کودکان چهل درصد از یگان های شبه نظامیان قبیله ای وابسته به القاعده در یمن را تشکیل می دهند که سربازان انگلیسی هم در آموزش آنها مشارکت دارند. سران قبایل برای اعزام نوجوانان سیزده و چهارده ساله به خط مقدم جنگ در یمن، رشوه از عربستان و امارات دریافت می کنند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار