199273
۱۱ فروردین ۱۳۹۸

مربی نقده‌ای به کمیته انضباطی فراخوانده شد

کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، مربی نقده‌ای را به دلیل شکستن گوش شاگردان نوجوان خود از فعالیت در تمامی سالن‌های ورزشی منع و به کمیته انضباطی فراخواند.

به گزارش کودک پرس ، اخباری در رسانه ها منشر شد که یکی از مربیان کشتی در شهر نقده استان آذربایجان غربی با استفاده از برخی اجسام مانند سکه اقدام به شکستن گوش 6 کشتی گیر نوجوان کرده است تا منجر به بریده شدن گوش و عفونت دو کشتی گیر شود.
«حمید بنی تمیم» سرپرست فدراسیون کشتی در خبری که این فدراسیون منتشر کرده است با تایید این موضوع گفت: «جواد نورمحمدی» دبیر کمیته امور استان های به نمایندگی از فدراسیون موضوع را پیگیری کرد و در نهایت از سوی هیات کشتی آذربایجان غربی مربی متخلف از فعالیت در کلیه سالن های ورزشی منع و به کمیته انضباطی استان دعوت شده است.

قرار است رای صادره برای این مربی که تخلف وی محرز شده است برای اعلام نظر به فدراسیون ارسال شود تا حکم مناسب برای این تخلف در نظر گرفته شود. همچنین در دادسرا با توجه به شکایت خانواده ها، این موضوع پیگیری می شود.

گفته می شود این مربی پس از شکستن گوش گشتی گیران، برای تسکین درد آنها اقدام به تزریق لیدوکایین در گوش می کند که اقدام وی سبب عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران و تغییر شکل ظاهری آن می شود تا جایی‌ که منجر به بریده شدن گوش یکی از این آنها توسط پزشکان شد.

 

این مربی معتقد است شاخصه اصلی یک کشتی گیر گوش‌های شکسته است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار