199249
۱۱ فروردین ۱۳۹۸
عبداله چمن‌گلی؛

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به ضرب و شتم نوجوان فوتسالیست توسط مربی+ فیلم

با انتشار کلیپ برخورد زشت و زننده مربی فوتسال با نوجوان فوتسالیست نقده‌ای عبد‌اله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش کودک پرس ، پس از انتشار عکس‌های مربوط به گوش‌های شکسته و عفونت کرده نوجوانان کشتی‌گیر نقده در محیط مجازی که به دلیل اقدام خلاف یک مربی در این شهر اتفاق افتاد و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و فدراسیون کشتی و برخورد قاطع و جدی با مربی متخلف، اینبار بلافاصله فایل ویدیویی در محیط مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یک مربی فوتسال به شدت یک نوجوان ورزشکار را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

دو اتفاقی که به فاصله یک روز در محیط مجازی به صورت گسترده منتشر شدند تا پرده از بی‌اخلاقی‌های حوزه ورزش آن هم در شهرهای کوچک برداشته شود.

برای پیگیری موضوع با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت‌وگویی ترتیب یافت که در ادامه می‌آید.

عبد‌اله چمن‌گلی تاکید بر برخورد جدی با مربی خاطی در نقده، اظهار کرد: پس از انتشار فیلم کوتاهی از ضرب و شتم یک نوجوان ورزشکار نقده‌ای توسط مربی خود در فضای مجازی، تحقیقات در این زمینه به سرعت آغاز شده و تخلف این مربی خاطی محرز شده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فیلم مربوط به چهار سال پیش بوده و فیلم ضرب و شتم این ورزشکار نوجوان پس از گذشت چهار سال در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بدون تردید گذشت زمان تخلف صورت گرفته را کم‌رنگ نمی‌کند و بنا به اعلام نوروز علیمردان، رییس اداره ورزش و جوانان نقده، هم‌اکنون رییس هیات فوتبال این شهرستان و مربی خاطی از هرگونه فعالیت ورزشی تعلیق شده‌اند.

وی افزود: همچنین به‌منظور صیانت از اخلاق‌مداری در ورزش و در راستای تحقیق بیشتر در رابطه با ابعاد این حادثه ناگوار، معاونت ورزش این نهاد مسؤول بررسی و اعلام گزارش در رابطه با ضرب و شتم ورزشکار نوجوان توسط مربی خاطی شده است.

 

چمن‌گلی بیان کرد: مربیان و ورزشکاران باید به‌عنوان الگو در جامعه رفتار کنند و ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بداخلاقی در ورزش استان به‌صورت جدی برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ روحیه جوانمردی در ورزش، خاطرنشان کرد: برخورد بدنی با روحیه نشاط و شادابی و تندرستی منافات داشته و این بداخلاقی‌ها در ورزش استان پذیرفتنی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی یادآور شد: ورزش مکانی برای شکوفایی روح پهلوانی و نمایش عطوفت و مهربانی بوده و مربیان و ورزشکاران باید در راستای نمایش این عطوفت به جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

وی با ابراز تاسف از حوادث ناگوار اخیر ورزشی در نقده، تاکید کرد: حادثه ناگوار رشته کشتی در نقده در طول دوران ورزشی و مدیریتی من بی‌سابقه بوده و مربیان و ورزشکاران، غلامرضا تختی و پوریای ولی را الگوی اخلاق خود در ورزش قرار دهند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار