199243
۱۱ فروردین ۱۳۹۸
تا پایان نوروز ۹۸؛

طرح عیدانه کتاب کانون در هرمزگان اجرا می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: طرح عیدانه کتاب کانون که از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۸ در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان این استان برگزار شده تا پایان نوروز اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، ناهید سلیمانی احمدی افزود: این طرح با هدف بهره ‌گیری از فرصت ‌های مناسب برای هم ‌نشینی هرچه بیش ‌تر کودکان و نوجوانان با کتاب وهمراهی آنها با فعالیت‌ های خلاقانه مربیان کانون درپایگاه مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس، مرکز فرهنگی هنری کانون بستک و بندرلنگه در حال اجرا است.
وی ایجاد لذت کتاب ‌خوانی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، استفاده از تعطیلات نوروزی برای نهادینه‌ سازی فرهنگ مطالعه در طول روزهای نوروز را از هدف گذاری اصلی این طرح عنوان کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان بیان داشت: این طرح همچنین در راستای حذف پیک‌ های نوروزی و ضرورت اجرای ویژه برنامه‌ های شاد برای کودکان و نوجوانان در قالب ویژه برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

سلیمانی احمدی افزود: بازی و سرگرمی، بازی با کلمات، قصه خوانی شامل قصه های ناتمام، معرفی کتاب و نویسندگان، داستان‌ و خاطره نویسی از جمله برنامه های طرح عیدانه نوروز 98 است.
این مسوول، برپایی کارگاه ‌های نقاشی، معرفی آداب و رسوم نوروزی، روخوانی کتاب، طرح ‌های ادبی، بازی و سرگرمی از دیگر فعالیت‌ های فرهنگی، هنری و ادبی در اجرای این طرح عیدانه عنوان کرد.

وی افزود: عیدانه کانون هرمزگان در مجتمع فرهنگی هنری کانون بندرعباس واقع در خیابان آیت الله غفاری، مرکز فرهنگی هنری کانون بستک به در بلوار آیت الله خامنه ای روبروی فرمانداری و مرکز فرهنگی هنری کانون بندرلنگه نیز در پارک ساحلی این شهرستان در حال برگزاری است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان یادآور شد: ویژه برنامه عیدانه ای شاد در کانون بستک نیز با هفت سین کتاب، همراه با برنامه هایی جذاب مانند قصه گویی، اجرای نمایش عمو نوروز و خاله نوبهار، برگزاری مسابقه، نمایش فیلم، هفت سین کتاب و نقاشی صورت ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار