199237
۱۰ فروردین ۱۳۹۸

۷۵ کودک گمشده دردیلم به آغوش خانواده‌ها بازگشتند

فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون ۷۵ کودک گمشده مسافر توسط ماموران این فرماندهی پیدا و به خانواده‌هایشان تحویل شدند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: خانواده های این کودکان اذعان کردند که به فرزندان خود آموخته اند ، نیروی انتظامی را امین و مطمئن بدانند.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی این شهرستان همگام و همراه با مسئولان ستاد خدمات سفر این شهرستان شبانه روز همه توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی و تامین امنیت و آرامش هموطنان بکار می برند.
اسماعیلی اظهارداشت: از هموطنان و اهالی این شهرستان درخواست می شود در زمان سفر از زینت کردن اطفال به طلاجات و وسایل قیمتی اجتناب و شماره های تلفن همراه خود را در یادداشتی به فرزندان خود تحویل تا در زمان گمشدن با مشکلی مواجه نشوند.

وی گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا ، این فرماندهی آمادگی لازم برای امدادرسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را دارد و در این ارتباط به مجموعه نیروها ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی دیلم گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی مناسب با خودور جلو سلامت سفر خود و سرنشینان را تضمین کنند.
وی افزود: از هموطنان انتظار می رود در شرایط جوی نامساعد از سفرهای غیرضروری بجد پرهیز کنند.

 

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر کشور است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار