199228
۱۰ فروردین ۱۳۹۸

راه‌اندازی ایستگاه نقاشی نوروز در مجموعه باغ فین کاشان

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: همزمان با نوروز، ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان در مجموعه جهانی باغ فین کاشان راه‌اندازی شد.

به گزارش کودک پرس ، مهران سرمدیان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت:در اینایستگاه نقاشی که با همکاری موسسه دارالقرآن مهدویت این شهر برپا شده روزانه بیش از هزار خردسال و کودک از شهر‌های مختلف آثار هنری خود با موضوع امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)، نوروز باستانی و بنا‌های تاریخی را ترسیم می‌کنند و در معرض نمایش گردشگران قرار می‌دهند.

وی افزود: این ایستگاه با هدف ترویج فرهنگ مهدویت همچنین آشنایی کودکان با آداب و رسوم و آیین‌های سنتی و بنا‌های تاریخی کاشان بر پا شده و تا پایان ایام نوروز همه روزه دایر است.

سمیه فرهادی مدیر پایگاه جهانی باغ فین کاشان هم گفت: واحد کودک و نوجوان این مجموعه تاریخی برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای آموزش و انتقال فرهنگ غنی گذشته به کودکان و نوجوانان مسافرو میهمان این مجموعه دارد که این ایستگاه یکی از این برنامه‌ها است.

 

فرهادی برگزاری مسابقه، پرسش و پاسخ، بهترین نقاشی همرا با جایزه و نصب آن را ازبرنامه‌های جانبی این ایستگاه بیان و تاکید کرد شرکت کنندگان در این ایستگاه با اتمام نقاشی‌های خود، کارت هدیه مهدی یار را دریافت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار