199167
۱۰ فروردین ۱۳۹۸

تشریح برنامه‌های آماده‌سازی تیم والیبال پسران نوجوان ایران از زبان وکیلی

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران برنامه‌های آماده‌سازی تیم والیبال نوجوان کشورمان را تشریح کرد.

به گزارش کودک پرس ، محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان در آغاز اردوی این تیم گفت: سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم. بابت اتفاقی که در بعضی استان ها اتفاق افتاد و باعث ایجاد خسارت های مالی و جانی شد، بسیار متاسفم و با خانواده های داغدار از سوی اعضای تیم نوجوانان ابراز همدردی می کنم.

وی در ادامه درباره اردوی تیم نوجوانان تصریح کرد: اردو از امروز 6فروردین ماه شروع شد و تا 27 فروردین ادامه خواهد داشت. 22 بازیکن در این اردو حضور دارند و بعد از استراحت نوروزی، بیشتر کار ما در این مرحله اردو، کارهای آمادگی جسمانی و تاکتیکی است. در نوبت عصر نیز کارهای تاکتیکی و تکنیکی را سپری می کنیم. بعد از 5 روز تمرین، یک روز استراحت خواهیم داشت و بازیکنان بسیار با انگیزه وشور و هیجان در اردو حاضر شدند تا به خودشان و تیم نوجوانان کمک کنند.

وکیلی در تشریح برنامه های آماده سازی تیم نوجوانان، بیان کرد: دو بازی در روزهای 15 و 18 فروردین در نظر گرفته شده است و به مصاف شهرداری ورامین می رویم. این تیم به مسابقات جام باشگاه های آسیا می رود و ما باید از این دو بازی استفاده کنیم. بعد از پایان اردو در سال گذشته و اکنون مشکل آسیب دیدگی نداریم و وضعیت اردو بسیار خوب است و فدراسیون نهایت همکاری را داشته و امکاناتی در اختیار تیم ما است که در اختیار تیم های ملی است. بعد از 18 فروردین تیم بزرگسالان نیز در این مکان اردو خواهد داشت و ما از حضور آنها و تجربه برداران بزرگتر خود استفاده می کنیم.

 

او در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: به تورنمنت های ترکیه و ایتالیا سفر خواهیم کرد و مقدمات کار انجام شده و با پیگیری های انجام شده تیم را در اروپا محک می‌زنیم تا در شروع مسابقات جهانی در 30 مردادماه، کاملا آماده باشیم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار