199118
۰۸ فروردین ۱۳۹۸
مدیرکل بهزیستی فارس بیان کرد:

۵۶۰ کودک در سال ۹۷ در مراکز بهزیستی فارس ساماندهی شدند

موسوی گفت: مرکز شامل ۲ خانه مستقل در استان فارس از ابتدای سال ۹۷ به ۵۶۰ کودک در ابعاد سنی مختلف خدمت کردند.

به گزارش کودک پرس ، «سید مرتضی موسوی» در بازدید استاندار فارس از شیرخوارگاه «ولی عصر»، گفت: این مرکز از سال ۱۳۸۳ به بخش غیردولتی واگذار شد و امروز به صورت هیئت امنایی اداره می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه اعضای هیئت امنای این مرکز از چهره های سرشناس به نام و نیک این استان هستند، افزود: یک هزار و 438 فرزند از شیرخوارگی تحویل گرفته شد و از این تعداد، ۹۵۶ کودک به خانواده های فاقد فرزند و دارای صلاحیت سپرده شدند.

وی افزود: ۴۱۸ کودک به خانواده های خود برگردانده و خانواده های واقعی این عزیزان همگی احیا شدند و شرایط داشتن فرزند  خود را احراز کردند چرا که ما عقیده داریم امن ترین جا برای کودک خانواده خود این عزیران است.

موسوی بیان کرد: 28 مرکز شامل 2 خانه مستقل در استان فارس از ابتدای سال 97 به 560 کودک در ابعاد سنی مختلف خدمت کردند، در این مراکز سعی براین شده تا آموزش های لازم به این فرزندان داده شود تا در آینده فردی مستقل پر ثمر برای جامعه باشند، امروزه اساتید بزرگی در سطح جامعه از فرزندان عزیز بهزیستی هستند و ما سعی می کنیم همواره کرامت این عزیزان حفظ شود.

در این بازدید، «عنایت الله رحیمی» استاندار فارس گفت: در  این بازدید شاهد مجموعه کاملی با استانداردهای لازم بودیم و مبحثی که مورد نظر قرار گرفت حمایت خیرین و نیک اندیشان از این مرکز بودیم و این خود بسیار قابل تقدیر و تشکر بود.

وی افزود: امروز مشاهده کردیم کارکنان این مرکز عاشقانه به مسائل این عزیزان رسیدگی می کنند، امید است در آینده این کودکان یا به والدین واقعی خود و یا به افراد دارای صلاحیت سپرده شوند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار