199109
۰۸ فروردین ۱۳۹۸

پارک کودک شهر سروآباد غیراستاندارد است

نماینده استاندارد در سروآباد گفت: وسایل و تجهیزات پارک کودک این شهر فاقد ایمنی لازم بوده و از سال ۹۵ تاکنون استفاده از آن ممنوع اعلام شده است.

به گزارش کودک پرس ، تورج احمدی زاد با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر شروع به کار مجدد پارک کودک شهر سروآباد اظهار داشت: وسایل و تجهیزات مستقر این شهر بازی پارک به دلیل رفع نشدن نواقص فنی آن هنوز فاقد استانداردهای لازم است.
وی اظهار داشت: تجهیزات کشتی صبا و چرخ و فلک به دلیل استهلاک و نواقص بحرانی غیر قابل بهره برداری بوده و با توجه به اخطار داده شده درخصوص نصب حفاظ به منظور عدم ورود بچه ها دستور جمع آوری آن داده شده است.

نماینده استاندارد در سروآباد یادآور شد: قصر بادی، ترامپولین و موتور شارژی در سامانه نظارت استاندارد تجهیزات شهر بازی ثبت شده و هزینه آن نیز به بهربردار اعلام و نامه اخطار در خصوص پرداخت هزینه های قانونی به شهرداری داده شده است.
وی اضافه کرد: نواقص مربوط به وسایل سرسره بازی و تاب مستقر به صورت ریز و دقیق به شهرداری اعلام شده است که هنوز در این خصوص از طرف بهره بردار اقدامی نشده است.
احمدی زاد افزود: دیگر شهر بازی سروآباد مستقر در روبروی منازل سازمانی سپاه نیز از نظر چیدمان و کف پوش، استقرار مناسب تجهیزات، عدم رعایت نظافت و عدم حفاظ اطراف تجهیزات ناقص و نامنطبق آیین نامه های استاندارد است.
وی به جایگاه سی ان جی شهر سروآباد نیز اشاره کرد و گفت: تنها جایگاه سی ان جی سروآباد مورد بازرسی قرار گرفت که 68 مورد نقض بحرانی دارد که باید در اسرع وقت برطرف شود.

نماینده استاندارد در سروآباد اضافه کرد: شهرداری پس از دریافت مهلت فقط 2 یا سه مورد از نواقض جایگاه سی ان جی را برطرف کرده و سایر نواقص همچنان برطرف نشده که در این خصوص شهرداری تقاضای مهلت زمانی کرده است.

تجهیزات کشتی صبا و چرخ و فلک شهربازی تنها پارک کودک شهر سروآباد از سال 93 تاکنون پلمپ شده اند و سایر تجهیزات نیز از سال 95 تاکنون پلمپ و استفاده از آنها ممنوع اعلام شده است.

 

شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار