199016
۰۷ فروردین ۱۳۹۸

پلیس با جانفشانی جان کودک گرفتار در سیل را نجات داد

پس از وقوع سیل در استان فارس و طغیان برخی رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در منطقه دروازه قرآن شیراز، ایثار و از خود گذشتگی یکی از نیروهای یگان ویژه پلیس جان کودک ۶ ساله و پدر و مادر وی را نجات داد.

به گزارش کودک پرس ، این حادثه زمانی رخ داد که سرنشینان خودرو یکی از هموطنان گرفتار در سیلاب که هر لحظه در حال غرق شدن بود با فریاد از مردم تقاضای کمک می‌کردند.
به گفته برخی شاهدان عینی در این هنگام یکی از نیروهای پلیس که شاهده غرق شدن لحظه به لحظه این خانواده بود با شجاعت کامل و از خود گذشتگی خود را به داخل سیلاب انداخته و با تلاش خاصی کودک 6 ساله را از خودرو خارج کرده و به دیگر نیروها می رساند.
فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی نیز در این خصوص گفت‌: نیروی یگان ویژه مذکور پس از نجات معجزه آسای کودک نیمه جان و غرق در گل و لای به یاری پدر و مادر در حال غرق کودک یادشده شتافته و جان آنان را نیز نجات می دهد.

سردار حسن کرمی اظهار داشت: پس از احیای جان کودک یادشده در بهداری ناجا، وی و خانواده ایشان جهت انجام اقدامات و مراقبت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی، به محض اطلاع از وقوع سیلاب در شیراز 32 اکیب از نیروهای یگان ویژه برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت به منطقه اعزام و مستقر شدند.
کرمی خاطر نشان کرد: تاکنون حدود 200 خودرو آسیب دیده از سیل به منطقه تحت کنترل پلیس منتقل شده است.

وی اظهارداشت: با توجه به فعالیت همه دستگاه‌ها و فروکش کردن سطح آب اوضاع در حال عادی شدن به پیش می رود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار