198892
۰۱ فروردین ۱۳۹۸

قلب‌های لبریز از شادی ۳۰۰ کودک دبستانی/ شورِ شیرین

در آخرین روزهای سال ۹۷، خیرین ایرانی داخل و خارج از کشور با هدیه‌های خود به طرح هم‌نمک شادی‌ را برای بچه‌های جنوب تهران رقم زدند.

به گزارش کودک پرس ، ۳۰۰ نفر از فرزندان این شهر مهمان فرهنگ‌سرای ارسباران بودند، کودکانی از جنوب شهر با بضاعتی کم اما دل‌هایی نیازمند شادی. آمدند، هر شیطنتی که دلشان می‌خواست کردند، بلند بلند با موسیقی همراه شدند، کیک خوردند، تشویق شدند، تکریم شدند و … شاید امروز زیباترین خاطره بچگی‌شان باشد، هر چند که قرار باشد بعد از این مراسم باز گردند به حاشیه تهران و سختی‌های خاص زندگی در چنین مناطقی را لمس کنند، اما همین چند ساعت هم خاطره‌ای برایشان می‌آفریند که تا آخر عمر فراموش نخواهند‌کرد. نمک‌گیر شدند و به احتمال زیاد در آینده، در صورت داشتن بضاعت و تمکن خود سبب‌ساز جاری شدن فعالیت‌های خیر خواهند شد.

موسیقی تمام شد اما خوشحالی بچه‌ها ادامه داشت. محمد عیوضی و گروهش «خان عمو» را اجرا کردند، موسیقی و شعر خوانی انجام‌شد و عموفیتیله‌ای‌ها آمدند روی سن. جیغ شادی بچه‌ها بلند‌ شد. فکر می‌کنم همین که پایشان برسد به خانه‌هایشان تا مدت‌ها خاطره امروز را تعریف خواهند کرد.

در آخرین روزهای سال ۹۷، خیرین ایرانی داخل و خارج از کشور با هدیه‌های خود به طرح هم‌نمک همه این شادی‌ها را برای بچه‌های بی‌نظیر ایران خلق کردند.

 

 

اما فقط این نبود. همه این بچه‌ها امروز از هم‌نمکی‌ها محبت و احترام ارزشمندی دیدند. مسئولان برنامه حسابی مراقب بودند همه کیک‌ خورده باشند. مراقب بودند به همه خوش بگذرد؛ فقط احترام بود و محبت.

چه خوب خیران این سرزمین می‌دانند بچه‌های جنوب شهری به غیر از نان شب، بچگی کردن  و شاد شدن هم می‌خواهند و خلاصه تجربه یک خاطره بی‌نظیر و رنگی را هم نیاز دارند.

ای کاش همه آنهایی که در طرح هم نمک مشارکت می‌‌کنند امروز بودند و نتیجه کارشان را می‌دیدند. می‌دیدند سبب‌ساز چه شادی برای بچه‌های این سرزمین شده‌اند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار