198796
۲۷ اسفند ۱۳۹۷
رئیس اداره میراث کاشان خبر داد؛

راه‌اندازی گردشگری کودک در کاشان/ بازدید رایگان از چشمه سلیمانیه

رئیس اداره میراث کاشان از راه‌اندازی گردشگری کودک در کاشان خبر داد و گفت: بعد از ۴۰ سال چشمه سلیمانیه کاشان برای بازدید گردشگران نوروزی آماده شده است.

به گزارش کودک پرس ، مهران سرمدیان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به رونمایی از بلیت الکترونیک ابنیه تاریخی کاشان اظهار داشت: طرح بلیت الکترونیکی در مجموعه جهانی باغ فین، موزه و خانه بروجردی‌ها در حال اجرا است و رونمایی نهایی این اقدام نیز با حضور علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه شهرستان کاشان انجام می‌شود و در همین راستا نیز جلسات ستاد هماهنگی سفرها در بخش‌ها توسط بخشداران انجام شده است.

وی از چاپ پوستر و نقشه‌های کاشان خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده کاشان گردی و کودک گردی مخصوصاً در مجموعه تاریخی جهانی باغ فین کاشان ویژه مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی است و مهمترین اتفاقی که ویژه نوروز رخ می‌دهد بازگشایی چشمه سلیمانیه بعد از ۴۰ سال است که برای بازدید عموم آماده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و برگزاری جشنواره نوروزگاه در چشمه سلیمانیه خبر داد و ابراز داشت: در این ایام بازدید از چشمه سلیمانیه رایگان است و راهنمایان گردشگران نیز با جمعیت حداقلی ۴۰ نفره در حال آموزش هستند و از دیگر امور در دست اقدام این اداره نیز طرح خانه مسافر با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر بوده که آماده اجرا است.

 

وی از راه اندازی بازارچه صنایع دستی جنب باغ فین کاشان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی با همکاری ادارات شهرستان کاشان همچون شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی این شهرستان برگزار می‌شود و از تمامی ظرفیت‌ها همچون رادیو کاشان و غیره به جهت معرفی کاشان استفاده می‌کنیم.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار