198768
۲۷ اسفند ۱۳۹۷

جوان‌ترین قربانی حمله تروریستی مساجد نیوزیلند، ۳ ساله است

موکاد ابراهیم کودک سه ساله‌ای که روز حمله به مسجد نیوزیلند با پدر و برادرش به خطبه‌های امام جماعت گوش می‌دادند، جوان‌ترین قربانی حمله تروریستی اعلام شده است.

به گزارش کودک پرس ،

موکاد ابراهیم کودک سه ساله ای که روز جمعه همراه با پدر و برادش در مسجد نیوزیلند بودند که مهاجم مسلح به مسجد حمله کرده و کشتار بی رحمانه نمازگزاران را آغاز کرد.

در هرج و مرج که مردم از آماج گلوله ها فرار  می کردند، این پسر 3 ساله از خانواده اش جدا شد. روز یکشنبه برادر وی عبدی ابراهیم گفت که پلیس مرگ این کودک 3 ساله را تایید کرده است.

مرگ تک تک 50 نمازگزار بی رحمانه و خشونت آمیز بودند، اما کشته شدن کودک 3 ساله غم بزرگتر و تلخ تری را برای جامعه اسلامی و نزدیکانش به همراه آورده است.

احمد عثمان یک دوست خانوادگی نزدیک گفته است: همه نزدیکانش او را دوست داشتند. این روزها روزهای سختی برای ماست.

عبدی برادرش گفت: موکاد یک کودک پرانرژی و شاد بود و همیشه در حال خندیدن. او باهوش بود و به کارهای فناوری علاقه داشت و اسباب بازی مورد علاقه اش آیپاد بود.

در روز حمله عبدی و برادرش در مسجد النور برای نماز جمعه نشسته بودند و به خطبه های امام جماعت گوش می دادند، با ورود مهاجم هرج و مرج به راه افتاد و همه به طرفی فرار می کردند، این آخرین باری بود که عبدی برادرش را دید. پس از یک جستجوی فراوان پلیس تایید کرد که موکاد کشته است.

لازم به ذکر جمعه هفته گذشته یک نژادپرست طرفدار برتری سفیدپوستان به دو مسجد شهر کرایست چرچ در نیوزیلند حمله کرده، درحالی که از جنایت خود فیلم برداری می کرد، با اسلحه گرم به روی نمازگزاران بی گناه آتش گشود. 50 تن را به قتل رسانده و ده  ها تن دیگر را به شدت مجروح ساخت.

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار