198762
۲۷ اسفند ۱۳۹۷
رئیس اداره اوقاف گچساران مطرح کرد؛

فعال‌سازی غرفه کودک و نوجوان در حرم مطهر بی‌بی حکیمه(سلام‌الله علیها)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: در طرح نوروزی آرامش بهاری غرفه کودک و نوجوان در حرم مطهر بی‌بی حکیمه برپا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، فرزین بهمنی گفت: غرفه‌ کودک و نوجوان در طرح نوروزی آرامش بهاری حرم مطهر و نورانی امام زاده بی بی حکیمه (سلام‌الله علیها) دختر بلافصل امام موسی کاظم(علیه‌السلام) پذیرای زائران است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف ارایه خدمات به زائران بقاع متبرکه، چند سالی است که در بقاع متبرکه شاخص شهرستان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور مسافران از اقصی نقاط کشور، این طرح در حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه(سلام‌الله علیها) مورد استقبال بسیاری از زائران قرار گرفته است.

این مسوول عنوان کرد: به دلیل تعداد بسیار زیاد حضور کودکان و نوجوانان در طول تعطیلات نوروزی در این بارگاه نورانی در دو نوبت صبح و عصر چندین کلاس برای کودکان تشکیل خواهد شد.

 

بهمنی آزاد اضافه کرد: در این طرح که از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین به مدت ۱۶ روز اجرا می‌شود، کلاس‌های روخوانی قرآن کریم، نقاشی، عفاف و حجاب و قصه گویی به کودکان آموزش داده می‌شود.

 

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(سلام‌الله علیها) خواهر امام رضا (علیه‌السلام) در نزدیکی روستایی به همین نام در بخش مرکزی شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است و سالانه پذیرای خیل زائران از اقصی نقاط کشور است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار