198640
۲۶ اسفند ۱۳۹۷

حفظ قرآن به همراه شماره آیات توسط دو نوجوان هنگ‌کنگی

دو نوجوان هنگ‌کنگی به نام‌های «محمد حمزه» ۱۰ ساله و «محمد عمر» ۱۱ ساله موفق به حفظ کامل قرآن کریم به همراه شماره آیات و صفحات شدند.

به گزارش کودک پرس ، مهارت حفظ قرآن کریم با شماره آیات و صفحات بالاترین مرحله حفظ قرآن محسوب می‌شود و نشان از شناخت کامل قاری از معنی و تفسیر تمامی کلمات این کتاب آسمانی دارد.
محمد و حمزه دو نوجوان هنگ‌کنگی که در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن و حدیث نبوی در سطح کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) و حوزه پاسیفیک(اقیانوس آرام) شرکت کرده‌اند، موفق شدند قرآن کریم را به‌طور کامل و با ذکر شماره آیات و صفحات حفظ کنند.

همچنین، یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن و حدیث نبوی در سطح کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) و حوزه پاسیفیک(اقیانوس آرام) ۲۰ تا ۲۴ اسفندماه در اندونزی برگزار می‌شود. این مسابقات در دو بخش حفظ قرآن و حدیث برگزار می‌شود که بخش حفظ شامل چهار رشته‌ حفظ کل و حفظ جزء‌های قرآن خواهد بود.

 

در این رقابت‌ها که شرکت‌کنندگانی از کشورهای جنوب شرق آسیا و حوزه اقیانوس آرام حضور خواهند یافت، به سه نفر برتر هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌شود و جایزه حج نیز به برترین‌ها اختصاص می‌یابد.
منبع: ایکنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار