198632
۲۶ اسفند ۱۳۹۷
سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان:

کاراته‌کاهای نوجوان تیم ملی پتانسیل کسب مدال آسیایی را دارند

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان با اشاره به پایان سومین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم، گفت: کاراته‌کاهای نوجوان تیم ملی پتانسیل کسب مدال آسیایی مالزی را دارند.

به گزارش کودک پرس ، با اتمام آخرین جلسه تمرینی سومین مرحله اردوی آماده سازی پسران کاراته کار ایران در رشت پایان یافت.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان با بیان اینکه در این اردو به اهدافی که برای آن برنامه ریزیشده بود دست یافتیم، افزود: سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان به مدت پنج در استان گیلان و به میزبانی شهر رشت برگزار شد.

اکبر عبدلی با تاکید بر حفظ شرایط مسابقه برای بازیکنان، تصریح کرد: کاراته کاهای تیم ملی در چند دیدار تدارکاتی به مصاف تیم‌های کاراته منتخب نوجوانان گیلان و باشگاه سلیمی رشت رفتند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه گزینش کاراته کاهای تیم ملی، بیان این کرد: این نوجوانان از رقابت‌های کاراته وان کشور و مسابقات انتخابی، انتخاب شده‌اند.

 

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی پتانسیل کسب مدال در رقابت‌های آسیایی مالزی را دارند، تصریح کرد: هدف ما حفظ بازیکنان تیم ملی پس از بازی‌های آسیایی برای مسابقات جهانی که آبان ماه سال آینده برگزار می‌شود، است.

وی در ادامه با اشاره به پیوند محکم کاراته با المپیک، افزود: مطمئناً کاراته از المپیک ۲۰۲۴ حذف نخواهد شد.

 

لازم به ذکر است مرتضی کریمی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، معراج محمدی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم، شایان ابوالحسنی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم، سهیل میدان‌رو در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم و طاها حسینی در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم اعضای تیم ملی کاراته نوجوانان پسر ایران را تشکیل می‌دهند که در برنامه‌های منظم اردویی تا مسابقات آسیایی مالزی در اردیبهشت ماه سال ۹۸ شرکت می‌کنند.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار