198552
۲۶ اسفند ۱۳۹۷

رمان نوجوان «فرار…فرار…» به چاپ دوم رسید

«فرار… فرار…» اثر مرتضی حاتمی، رمانی با رویکردی تازه به ادبیات دفاع مقدس و پایداری که با طرح جلدی از بشیر نظری از سوی انتشارات آستان جانان در تیرماه امسال منتشر و رونمایی شد، به چاپ دوم رسید.

به گزارش کودک پرس ، این رمان نگاهی متفاوت به هشت سال دفاع مقدس و ادبیات پایداری دارد و نویسنده‌ی آن تلاش کرده ناکامی‌ها، تلخی‌ها و سختی‌های ناشی از جنگ را به مخاطب انتقال دهد.

نویسنده این رمان می گوید: تلاش داشته ام واقعه ی تلخ و اجتماعی جنگ و تبعات آن بر نوجوانان مخاطب را با زبانی روان و بهره گیری از ساختاری روایتی در تکنیک جریان سیال ذهن و رعایت زیبایی شناختی نشان دهم.

به گفته‌ی حاتمی، «فرار… فرار…» رمانی است که در آن مقاومت و پایداری مردم شهر ایلام در جنگ نابرابر را به جامعه ی هدف نشان می دهد و به نقش آفرینی کودکان و نوجوانان در رویارویی با جنگ و حوادث آن می پردازد. کودکان و نوجوانانی که جنگ را با تمام وجود لمس کرده و با آن زندگی کرده اند و از آن خاطرات تلخ و شیرین بسیار دارند.

این نویسنده بیان می کند: در این رمان، اشیاء، پرنده ها، شخصیت ها، حکایت های فولکلور در غرب کشور، طبیعت، زمان و… نقش آفرین هستند و در رفتاری منطقی حوادث رمان را پیش می برند.

حاتمی از انتشار شش عنوان کتاب تازه در قالب بازآفرینی از ادبیات کلاسیک با تجربه ای تازه در محتوا و زبان، توسط یکی از ناشران تهران خبر داد.

انتشارات آستان جانان با مدیریت دکتر زهرا فتحی، چاپ دوم رمان نوجوان «فرار…فرار…» را در قالب ۱۸۸ صفحه با شمارگان هزارنسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان سرمایه گذاری و منتشر کرده است.

منبع: کرد پرس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار