198535
۲۵ اسفند ۱۳۹۷

پایان جدال فرنگی‌کاران نوجوان در رشت

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان کشور با معرفی نفرات برتر ۱۰ وزن در رشت پایان یافت.

به گزارش کودک پرس ،  در دیدار فینال این رقابت ها در وزن منهای 45 کیلوگرم  مهدی احدی زناب از گیلان با برتری برابر حریفی از قم به مدال طلا رسید، رامین احمدی از خوزستان و میلاد ولی‌ زاده از مازندران مشترکا سوم شدند.
در وزن منهای 48 کیلوگرم امیر رضا ده بزرگی از فارس، علی حاجیوند نورائی از خوزستان اول و دوم شدند،  طارق غبیشاوی از خوزستان و اسماعیل کریمی از مازندران مقام سوم  مشترک را بدست آوردند.
در وزن منهای 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی از خوزستان به مقام نخست رسید، علیرضا قناعتی از اصفهان دوم شد، فردین کهرازه از سیستان و بلوچستان و آرش نگهداری از فارس به نشان برنز مشترک دست‌ یافتند.

در وزن منهای 55 کیلوگرم فرید سیرتی مقدم از گیلان با برتری برابر کشتی گیری از مازندران قهرمان شد، احمد نجفی و مصطفی رضایی دیگر دوبنده پوشان مازندرانی به نشان برنز دست ‌یافتند.

در وزن منهای 60 کیلوگرم سید دانیال سهرابی از خوزستان مقام اول، امیرحسین زیرن مر از مازندران مقام دوم، امیر عبدی از قم و ایمان محمدی از خوزستان نشان برنز مشترک این وزن را کسب کردند.
در وزن منهای 65 کیلوگرم حجت رضایی از خوزستان، جبار کاویان از مازندران اول و دوم شدند، محمدامین جبالی ‌فر از قم و سینا رضایی از خراسان رضایی به مدال برنز دست‌یافتند.
در وزن منهای 71 کیلوگرم رضا ساکی از خوزستان اول شد، علی عزیزی از مازندران به مقام دوم رسید، علیرضا دیناروند از خوزستان و علیرضا محمودی از البرز نشان برنز را کسب کردند.

در وزن منهای 80 کیلوگرم مسعود کاووسی از خوزستان کامران ارقش از خوزستان را برد و قهرمان شد، امیرحسین ملابابایی و آریا نامجو از اردبیل سوم شدند.
در وزن منهای 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده از خوزستان اول شد، رامین کریمی از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید، حمید افتخاری از مازندران و علی عابدی از البرز نشان برنز مشترک را کسب کردند.

در وزن منهای 110 کیلوگرم عرفان نجفی از توابع تهران عنوان نخست را از آن خود کرد، هادی شکری از مازندران دوم شد، مهدی موسی‌شعار از تهران و شاهرخ میکائیلی از قم نشان برنز مشترک را از آن خود کردند.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان کشور، انتخابی تیم ملی در سالن 6 هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار