198490
۲۵ اسفند ۱۳۹۷
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان اعلام کرد:

هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در خوان ششم

آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در بهار ۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا حاج قاسمی از برگزاری آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در بخش خلاقیت دانش آموزی ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم و ششمین جشنواره ابتکارات مدرسه ای ویژه همکاران و تمامی مدارس استان سمنان خبر داد.

وی گفت: ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، معرفی الگوهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و مراقبت به کودکان و نوجوان از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر از جمله موضوعاتی است که در هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم به آن پرداخته می شود.

وی افزود: ارائه آثار با رویکرد دینی و اسلامی، شامل احادیث، حکایات، پندها و درس‌ها در مورد شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر، از الویت و امتیاز برخوردار می باشد.

حاج قاسمی خاطرنشان کرد: ایده پردازی، مقاله (تألیفی، گردآوری و ترجمه)، فیلم (داستانی، پویانمایی )، روزنامه دیواری، عکس، نقاشی و نرم‌افزار و چند رسانه‌ای از مهم ترین بخش‌های این جشنواره برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم است. همچنین دانش‌آموزان دوره ابتدایی در قالب‌  نقاشی و انشاء نویسی (با موضوع چگونه در برابر آسیب های اجتماعی از خود مراقبت کنم؟) در این جشنواره به رقابت پرداخته اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت در خاتمه افزود: در بخش‌های ایده‌پردازی و مقاله نویسی والدین دانش‌آموزان کلیه دوره‌های تحصیلی و همکاران فرهنگی و ستادی و در بخش ابتکارات مدرسه ای تمامی فرهنگیان و مدارس و اعضای ستادی استان با هم رقابت می کنند.

گفتنی است: مرحله شهرستانی این جشنواره در تمامی شهرستان ها و مناطق استان در حال برگزاری است و اختتامیه استانی این جشنواره در بهار 1398 برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار