198441
۲۵ اسفند ۱۳۹۷

۷۹ اثر دانش‌آموزی استان به مرحله کشوری جشنواره سالم راه یافت

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۷۹ اثر برتر جشنواره نوجوان سالم این استان به مرحله کشوری راه یافت که بیشترین آن مربوط به دختران است.

به گزارش کودک پرس ، حسن لنگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هشتمین دوره از رقابت های نوجوان سالم استان، 46 اثر از دختران و 33 نفر از پسران در مرحله استانی رتبه نخست را به دست آوردند که به داوری مرحله کشوری راه یافته است.
وی افزود: در این مرحله از جشنواره نوجوان سالم، یک هزار و 500 اثر در بخش های فیلم، عکس، نقاشی، ایده پردازی، فیلم کوتاه، مقاله، چند رسانه ای و نشریه دیواری به دبیرخانه رسیده است.

لنگری خاطرنشان کرد: در مرحله استانی این جشنواره 202 اثر برگزیده شدند که از صاحبان آن در آیین اختتامیه تقدیر شد.
وی افزود: 46 اثر دختران به عنوان رتبه نخست، 35 اثر رتبه دوم و 19 نفر رتبه سوم انتخاب شدند و 33 اثر رتبه اول، 18 نفر دوم و 25 نفر حائز رتبه سوم شدند.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، این استان در هفتمین دوره از جشنواره نوجوان سالم جزو استان ای برتر کشور بوده است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه آموزش لازم در این زمینه در میان دانش آموزان، همکاران و والدین از رویکردهای برگزاری جشنواره نوجوان سالم است و در این رویداد، شیوه زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در اولویت است.

 

165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار