198414
۲۵ اسفند ۱۳۹۷
مدیر کانون فرهنگی شاهد داراب اعلام کرد؛

موفقیت هنرمندان دارابی در جشنواره ملی پردیس

مدیر کانون فرهنگی هنری شاهد داراب گفت: هنرمندان نوجوان دارابی در جشنواره ملی پردیس صاحب عناوین برتر شدند.

به گزارش کودک پرس ،رضا نیک‌فرجام با اشاره به موفقیت گروهی از هنرآموزان کانون شاهد در دومین جشنواره ملی پردیس اظهار داشت: فراخوان جشنواره ملی پردیس از دی ماه اعلام و رقابت‌های این جشنواره در نهم و دهم بهمن ماه جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جشنواره ستایش یزدان‌پناه مقام نخست بخش کودک، فاطمه حجت مقام نخست بخش نوجوان، الا غفاری مقام سوم بخش نوجوان و مائده رعنا رتبه شایسته در بخش نوجوان را به خود اختصاص دادند که همگی از هنرآموزان کانون فرهنگی هنری شاهد داراب هستند.

این هنرمند دارابی اضافه کرد: همچنین ایلناز آریامنش که سال گذشته مقام نخست جشنواره ملی سخنوری سعدی و مقام سوم بخش بزرگسال جشنواره پردیس را به خود اختصاص داد، در این دوره از جشنواره داور بخش کودک و نوجوان و مجری مراسم با حضور اساتید صاحب‌نام عرصه سخنوری بود.

 

نیک‌فرجام خاطرنشان کرد: ایلناز طی چهار سال با آموزش‌های سخنوری و اجرا به جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی دست یافت و موفق شد در جشنواره‌های پردیس، سعدی، تریبون، ایران مجری شرکت کرده و در شبکه یک سیما، شبکه دو، شبکه فارس، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، برج میلاد و… به اجرا بپردازد.

این خواننده دارابی با تاکید بر نگاه نامحدودی که در عرصه اجرا و سخنوری برای هنرآموزان خود متصور است، گفت: هنرآموزان کانون شاهد را با نگاهی ملی و بین‌المللی آموزش می‌دهیم و این استعدادهای برجسته، آینده‌ای بسیار روشن را پیش رو دارند.

وی با بیان اینکه هنرآموزان کانون شاهد با بضاعت اندک، در عرض مدتی کوتاه پرچم داراب را به اهتزاز درآوردند، افزود: هیچ مسؤولی برای حمایت از علاقه‌مندان عرصه سخنوری اقدام شاخص و موثری نکرد البته در بازگشت برگزیدگان جشنواره پردیس مراسم استقبالی از سوی فرماندار و تعدادی از اعضای شورای تامین برگزار شد اما فعالان این عرصه نیازمند توجه مستمر و حمایت همه‌جانبه هستند.

نیک‌فرجام اظهار داشت: هنرآموزان کانون شاهد با اجراهای خود در استان فارس، اصفهان، تهران، بوشهر، اهواز، بندرعباس، کرج و یاسوج چهره‌هایی فعال و نویدبخش آینده‌ای درخشان هستند.

 

مدرس سخنوری و مجری‌گری خاطرنشان کرد: اعضای کانون شاهد تحت عنوان مجری‌گری و سخنوری 15 رشته هنری را می‌آموزند و با تکنیک‌های مختلف اجرا و شاخه‌های مرتبط با آن آشنا می‌شوند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار