198405
۲۳ اسفند ۱۳۹۷
فرزاد اژدری:

«ربات‌ها» را می‌سازم/ پروژه‌هایی که زمین خورد

فرزاد اژدری کارگردان سینمای کودک و نوجوان بیان کرد به زودی پروژه سینمای «ربات‌ها» با موضوع نوجوان را جلوی دوربین می‌برم.

به گزارش کودک پرس ، فرزاد اژدری کارگردان سینما با اشاره به فعالیت‌های سینمایی خود گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه‌ای را با نام موقت «ربات ها» به پایان رسانده ام که برای ساخت به شورای کودک بنیاد سینمایی فارابی ارائه کرده ایم تا بتوانیم شرایط را برای تولید فراهم کنیم.

وی بیان کرد: این اثر با دیگر پروژه‌های سینمایی که کار کرده ام، بسیار متفاوت است، در واقع «ربات ها» یک اثر نوجوان به بالا است و داستان آن درباره هوش مصنوعی است.

این کارگردان تاکید کرد: فکر می‌کنم تا امروز در سینمای کودک و نوجوان چندان به مساله هوش مصنوعی پرداخت نشده است. علاوه بر آن «ربات ها» با ویژوآل افکت های مختلفی سر و کار دارد که می‌تواند قابل توجه باشد.

اژدری توضیح داد: بسیار دوست داشتم این پروژه را در ایام نوروز جلوی دوربین ببرم اما باید شورای فیلمنامه فارابی برای مشارکت در تولید این فیلم تصمیم گیری کند تا ما بتوانیم برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

 

وی در پایان گفت: متأسفانه برای فیلم سینمایی «گاگولگا» نتوانستیم سرمایه گذار مناسب پیدا کنم و این دومین فیلمنامه من به شمار می‌رفت که در سینمای کودک زمین خورد و دلیل آن نیز نبود حمایت مالی از سوی هیچ نهادی بود.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار