198375
۲۳ اسفند ۱۳۹۷

تجربه یک روز شاد دخترانه در باغ اردوگاه خاتون

به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، هزار دختر نوجوان ۱۲ تا ۱۸ ساله یک روز شاد دخترانه را در باغ اردوگاه «خاتون» تجربه کردند.

به گزارش کودک پرس ، این دختران نوجوان که از میان فعالان مساجد مناطق حاشیه شهر مشهد وتجربه یک روز شاد دخترانه در باغ اردوگاه خاتون شهرستان‌های سبزوار و قوچان بودند و در این اردو شرکت کردند، در دو گروه 500 نفره و در دو نوبت صبح و عصر از برنامه‌های فرهنگی که برای آنان در این باغ تدارک دیده شده بود، بهره‌مند شدند.

ربابه انفرادی مسئول کانون خادمیاری خانواده شهدا مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اظهار کرد: تفریح و ورزش گروهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کارگاه نمد و چرم، تزئین سفره هفت‌سین و پخت‌غذا از جمله برنامه‌هایی بود که ویژه این گروه تدارک دیده شده بود.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های کانون خادمیاری خانواده شهدا در آستانه عید نوروز، دیدار و مصاحبه و گفت‌و‌گو با خانواده شهداست. در قالب این طرح دختران نوجوان به صورت گروهی در منازل خانواده شهدا محلات خود حضور یافته و ضمن کمک در انجام امور منزل و غبارروبی، از خاطرات شهدا از زبان مادر آنها فیلم و عکس تهیه می‌کنند.

 

مسئول کانون خادمیاری خانواده شهدا مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های باغ خاتون برای این دختران در این روز شاد، تولید محتوا و آموزش تدوین فیلم و عکس‌های تهیه شده از خانواده شهدا بود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار