198346
۲۱ اسفند ۱۳۹۷

نمایش «هویج فزاینده» از اصفهان نمایش برگزیده جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی شد

نمایش هویج فزاینده از تولیدات خانه تئاتر حوزه هنری در دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی موفق به کسب عنوان نمایش برگزیده جشنواره شد.

به گزارش کودک پرس ، بنابر اعلام  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایش هویج فزاینده یکی از تولیدات خانه تئاتر حوزه هنری است که در این جشنواره موفق به کسب عنوان نمایش برگزیده جشنواره ، کسب مقام اول کارگردانی و مقام اول طراحی صحنه برای مهدی فدایی، مقام اول بازیگری زن برای هانیه عیدی پور، مقام دوم نویسندگی برای الهام عابدی و مهدی علیمردانی شد و همچنین این نمایش کاندیدای بهترین طراحی لباس و کاندیدای بهترین طراحی گریم نیز شد.

مهدی فدایی کارگردان نمایش «هویج فزاینده» گفت : خدا را شکر که اتفاقات خوبی در این جشنواره برای نمایش ما افتاد اما ای کاش جشنواره ها غیررقابتی می شد تا گروه ها بدون اضطراب به اجرای تئاتر می پرداختند و تبادل نظر و اندیشه بالا می رفت و تعامل میان گروه ها بالاتر می شد.

وی افزود : این نمایش نخستین بار است که در جشنواره داخلی اجرا می شود و موفق به کسب مقام شده است، ما از میان 70 تا 90 نمایش در بخش صحنه ای جزو 7 نمایشی بودیم که به مرحله نهایی راه یافتیم و البته این نمایش در گزینه های مشترک کارگردانی و نویسندگی و بازیگری با 7 کار عروسکی هم رقابت داشت و از میان 14 کار موفق به کسب این عناوین شد.

کارگردان این نمایش ادامه داد : در این جشنواره از استان های هرمزگان، همدان و تهران و… آثار مختلف شرکت داشتند و نمایش ما یکی از دو نمایش برگزیده جشنواره شد، نمایش برگزیده دیگر نیز نمایش پدران از تهران بود که عنوان برگزیده بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را هم داشت.

 

مهدی فدایی با اشاره به اینکه گروه کاری آنان با گروه نمایش «رویای کفش» مشترک بود و این کار با گروه جدید دوباره تولید شد و حضور در دو کار به صورت همزمان برای بچه ها که شبانه روز وقت گذاشتند سخت و زمان بر و خسته کننده بود، گفت : نمایش هویج فزاینده در فرهنگسرای امام خمینی (ره) مشهد اجرا شد و نمایش رویای کفش در سالن بهار تئاتر شهر مشهد به روی صحنه رفت و هر کار دو بار اجرا شد و بچه ها توانستند اجراهای خوبی داشته باشند و به همه آنان خداقوت می گویم.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار