198230
۱۸ اسفند ۱۳۹۷
چند پیشنهاد خواندنی برای نوجوان‌ها؛

خوب‌ بخوانید‌ و‌ خوب‌ ببینید!

من زمانی که ۱۳ سال داشتم برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفتم و از آن روز تا به الان، تمام فکر و ذهنم درگیر تئاتر بوده و هست. حالا من ۳۰ سال سن دارم و کارگردان و بازیگر تئاتر هستم و برای بچه‌ها تئاتر می‌سازم. تئاتر به من این قدرت را داد تا بتوانم همیشه خیالپردازی کنم و ذهنم را بدون هیچ حد و مرزی در دنیایی بی‌انتها به پرواز درآورم و رؤیاهایم را به تصویر بکشم.

به گزارش کودک پرس ، مسیر زندگی من از همان 13 سالگی تغییر کرد و خوشحالم که این مسیر را انتخاب کردم.تا جایی که می‌توانید خیالپردازی کنید و اجازه ندهید هیچ چیز و هیچ کس، رؤیاهاتان را خراب کند و برای این‌که خیالپردازان خوبی باشید، فقط کافیست کتاب خوب بخوانید، موسیقی خوب گوش کنید و به دیدن تئاترها و فیلم‌های خوب بروید! همه چیزی که لازم دارید همین است. همه این‌ها هم فرصتی می‌خواهند و چه فرصتی بهتر از فراغت آخر هفته!

و اما اگر دلتان می‌خواهد از همین آخر هفته شروع کنید، یک تئاترِ و دو کتاب خوب معرفی می‌کنم و از شما می‌خواهم به پیشنهادهای من اعتماد کنید و در روزهای پیش روی و اگر ایام عید را هم در تهران بودید، این نمایش را از دست ندهید. ضمناً از همین تعطیلات و فراغت چند روزه استفاده کنید و کتاب‌هایی که اسم‌شان را می‌آورم تهیه کنید و بخوانید. مطمئن باشید ضرر نمی‌کنید. نمایش موزیکال «موش تا موش» به کارگردانی رامین کهن را که از 6 فروردین در تماشاخانه ملک  به روی صحنه می‌رود بروید و ببینید. نمایشی خوب و مفرّح که در روزهای نوروز قطعاً به شما و بخصوص خانواده و کودکان می‌چسبد. کتاب اول هم اسمش «زویی و عینک ایده‌ساز» نوشته آژیا سیترو هست؛ کتابی با فضایی فانتزی که برای کودکان مناسبه.و کتاب دوم هم اسمش «کتاب بازها» نوشته جنیفر چمبلیس برتمن، با موضوعی معمایی و ماجراجویانه است و البته برای سنین 12سال به بالا مناسب است. امیدوارم و برای تان آرزو می‌کنم تا وقتی که بزرگ شدید و به 30 سالگی رسیدید، از مسیری که انتخاب کردید راضی و خوشحال باشید.
منبع: ایران آنلاین
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار