198200
۱۸ اسفند ۱۳۹۷

طرح فصل بیداری نوجوان فاتح در آبادان اجرا شد

فرمانده بسیج دانش‌آموزی و دبیر اجرایی طرح فصل بیداری نوجوان فاتح آبادان گفت: ویژه برنامه طرح فصل بیداری نوجوان فاتح در قالب اردوی دانش‌آموزی به مدت ۱۴ روز در محل بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب (علیه‌السلام) آبادان اجرا شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام محمدعلی درویش نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: بیش از 600 دانش آموز پایه هفتم و هشتم به همراه مادران در این طرح شرکت کردند.
وی با بیان اینکه مادران در این دوره، آموزش های لازم در زمینه روانشناسی خانواده و تربیت کودک را دیدند، گفت: هدف از برگزاری این طرح جلوگیری از آسیب های اجتماعی بود.

دبیر اجرایی طرح فصل بیداری نوجوان فاتح آبادان افزود: 2 برنامه برای خانواده ها و دانش آموزان حول محور تربیت انسان صالح و دادن هویت بخشی دانش آموز در این طرح اجرا شد.
وی پخش کلیپ آموزش نظامی با موضوع دفاع فرضی از کیان جمهوری اسلامی و آزاد کردن دانشمند هسته ای را از دیگر بخش های این طرح عنوان کرد و گفت: ماموریتی در این کلیپ برای دانش آموزان ترسیم می شود و پس از آن به صورت عملی موضوع آزادسازی را تمرین می کنند.
حجت الاسلام درویش نژاد افزود: در این فضای معنوی آهنگی از آهنگران پخش و همزمان مادران از کارگاه آموزشی خارج می شوند و فرزندان خود را بدرقه می کنند.

وی اجرای طرح تداوم را از دیگر برنامه های آموزشی بیان کرد و گفت: با اجرای طرح تداوم دانش آموزان به مساجد محل خود وصل می شوند و در انواع برنامه های فرهنگی شرکت می کنند.
حجت الاسلام درویش نژاد افزود: علاوه بر این طرح اردوهای تربیتی، علمی، نظامی و همایش های خانواده و اکران فیلم و مستند در طول سال در مناسبت های مختلف برگزار می شود.
وی یکی از شرایط ثبت نام دانش آموزان در اردوی دانش آموزی را همراهی مادران عنوان کرد و گفت: فراخوان دانش آموزان با همکاری رابطین مساجد و مدارس انجام شده است.

اردو و تمرین طرح فصل بیداری نوجوان فاتح به مدت 14 روز در محل بیمارستان صحرایی در 15 کیلومتری آبادان اجرا شد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار