198181
۱۸ اسفند ۱۳۹۷

جشن خانه آرزوها در موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برگزار شد

مسوول کمیته بانوان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه گفت: مراسم جشن خانه آرزوها گرامیداشت پانزدهمین سال فعالیت این موسسه با حضور خیران و انسان‌های نوع دوست برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، سهیلا تمجیدی افزود: این مراسم یکی از برنامه های پرطرفدار موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه است که در آن بچه ها آرزوهای خود را می نویسند و درون صندوق خانه آرزوها می اندازند و خیران و علاقه مندان انسان دوست با شور و علاقه خاصی آرزوهای آنان را به صورت نقدی یا غیرنقدی برآورده می کنند و کمک های خود را به دست نیازمندان واقعی می رسانند.
وی بیان کرد: مراسم خانه آرزوها به صورت سالیانه در نخستین پنجشنبه هر ماه برگزار می شود ولی این بار این مراسم به مناسبت پانزدهمین سال فعالیت موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در قالب برگزاری جشن برگزار شد.
مسوول کمیته بانوان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه گفت: هر ماه 30 نامه به صندوق خانه آرزوها انداخته شده و از سوی خیران برآورده می شود.

تمجیدی افزود: موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه 800 کودک بیمار، بی سرپرست، بدسرپرست و با سرپرست نیازمند زیر 18 سال را تحت پوشش قرار داده است.
وی ادامه داد: این موسسه به صورت خودگردان و با کمک های مردمی و خیران اداره می شود و هر سال چهار الی پنج جشنواره غذا برگزار می کند و سود حاصل از آن به نفع کودکان و نوجوان تحت پوشش این موسسه جمع آوری و هزینه می شود.
تمجیدی گفت: 290 بانوی خیر و علاقه مند به صورت داوطلبانه در جهت کمک به نیازمندان با موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه همکاری می کنند.

وی برگزاری دوره های آموزشی رایگان شامل رشته های خیاطی، آرایشگری، کیف دوزی برای زنان سرپرست خانوار را از دیگر فعالیت های این موسسه اعلام کرد.
به گزارش ایرنا موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در سال 1382 فعالیت خود را با هدف کمک به خانواده های کودکان بیمار و نیازمند آغاز کرد.
احداث مرکز اقامتی درمانی با پنج هزار متر زیربنا در هفت طبقه با ظرفیت اقامت موقت برای 200 مادر و کودک بیمار از جمله دستاوردهای این موسسه است.

راه اندازی بخش های داندانپزشکی، فیزیوتراپی و کلینیک حرکت های اصلاحی از دیگر فعالیت های موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه بوده و در حال حاضر مشغول ارایه خدمات رایگان به کودکان نیازمند است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار