198143
۱۶ اسفند ۱۳۹۷

پسر نوجوان هم مدرسه‌ای زورگویش را با چاقو کشت

پسر نوجوان که از تهدید‌ها و زورگویی‌های هم مدرسه‌ای سابقش به ستوه آمده بود، او را به قتل رساند.

به گزارش کودک پرس ، ۱۲ اسفند مأموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با تماس یکی از شهروندان در جریان کشف جسدی در حاشیه بزرگراه رسالت قرار گرفتند. به‌دنبال اعلام این خبر موضوع به بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق اعلام شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به جوانی ۱۸ ساله است که با وسیله‌ای برنده به قتل رسیده است که در بازرسی میدانی چاقویی که با آن جنایت رخ داده بود نیز کشف شد.

در ادامه تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت و هویت مقتول مشخص شد که فرد کشته شده پسری به نام میلاد است. کارآگاهان پس از بررسی هویت مقتول دریافتند او با پسر ۱۶ ساله‌ای به‌نام فرشاد دوست بوده و مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد که فرشاد در این جنایت نقش داشته است. به این ترتیب جست وجو برای یافتن این نوجوان آغاز و او نیز ۱۳ اسفند و تنها یک روز پس از کشف جسد دستگیر شد.

متهم نوجوان که خود را در برابر مدارک پلیس می‌دید به قتل اعتراف کرد و گفت: از چند سال قبل با میلاد دوست بودم و در یک مدرسه درس می‌خواندیم. میلاد ۲ سال از من بزرگ‌تر بود و از دو سال قبل به بهانه‌های مختلف به من زور می‌گفت و با تهدید‌های مکرر من را تحت سلطه حرف‌ها و رفتار‌های خود درآورده بود و تا وقتی به مدرسه دیگری نرفته بود اذیتم می‌کرد. مدتی از او خبر نداشتم تا اینکه چند روز پیش از حادثه با من تماس گرفت، چون شماره تلفنش آشنا بود و می‌دانستم دوباره ممکن است برای من مزاحمت ایجاد کند به تماسش پاسخ ندادم. اما او پیامک‌های تهدید‌آمیز فرستاد و مرا مجبور کرد با او قرار بگذارم. ۱۲ اسفند در حاشیه تقاطع بزرگراه‌های رسالت و امام علی (ع) همدیگر را دیدیم. از او خواستم کارش را بگوید که دوباره تهدیدم کرد و کارمان به درگیری لفظی و فیزیکی کشید. در آن کشمکش میلاد ناگهان از جیبش چاقویی درآورد و به من حمله کرد، اما چاقو در درگیری از دستش افتاد. از فرصت استفاده کردم و چاقو را برداشتم و نمی‌دانم چطور شد که ضربه‌ای به شکمش زدم. وقتی دیدم مجروح شده از محل فرار کردم، ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم.

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی گفت: با توجه به اینکه متهم به قتل اعتراف کرده و زیر ۱۸ سال است، پرونده به دادگاه اطفال فرستاده شد.

 

 

 

منبع: ایران

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار