198062
۱۲ اسفند ۱۳۹۷
دبیر دورهمی فعالان کودک و نوجوان؛

هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان و رونمایی نرم‌افزار نی‌نی ۱۱۸

در دورهمی‌ فعالان سعی می‌کنیم ارتباط میان افراد را در دورهمی بیشتر کنیم و موجب همکاری بین شرکت ها و فعالان و همچنین رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالان حوزه کودک شویم. تلاش می‌کنیم تا از طریق خبرگزاری کودک و نوجوان و دیگر دوستان فعال در حوزه کودک، این دورهمی را حفظ و تقویت کنیم.

به گزارش کودک پرس ، هشتمین دورهمی کودک و نوجوان، ۱۲ اسفند در پردیس سینمایی کوروش به صورت “ملی” برگزار شد، در این دورهمی بیش از ۲۶۰ نفر فعال حوزه کودک و نوجوان از مناطق مختلف کشور حضور بهم رساندند.

در این مراسم، سجاد اسم حسینی دبیر این دورهمی و مدیر مسئول خبرگزاری کودک و نوجوان گفت: ما ابتدا فکر می‌کردیم که با مجموعه‌ی کوچکی سر و کار داریم اما سیر صعودی شرکت کنندگان، تصورمان را عوض کرد.

وی ادامه داد: چالش دوستانی که در حوزه تولید فعالیت می‌کنند، محتواست، آنها از لحاظ محتوایی مشکل دارند که به راحتی می‌توان گفت این چالش در دورهمی‌ فعالان، حل شده است. ما سعی می‌کنیم ارتباط میان افراد را در دورهمی بیشتر کنیم و موجب همکاری بین شرکت ها و فعالان و همچنین رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالان حوزه کودک شویم و تلاش می‌کنیم تا از طریق خبرگزاری کودک و نوجوان و دیگر دوستان فعال در حوزه کودک، این دورهمی را حفظ و تقویت کنیم.

دبیر دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان گفت: بعضی از مجموعه‌های دولتی مانع فعالیت مجموعه‌های خصوصی هستند و تلاش داریم تا این موانع را رفع کنیم اما گاهی هم افزایی با مراکز دولتی، خود باعث رشد مراکز و مجموعه‌های خصوصی می‌شود.


سجاد اسم حسینی مسئول نرم‌افزار نی‌نی ۱۱۸ گفت: در این نرم‌افزار اطلاعات و آدرس‌های اغلب متخصصین اطفال، آتلیه‌های کودک و کلیه افرادی که در حوزه کودک مشغول هستند، وجود دارد. و همچنان تیم پشتیبانی محتوایی نرم افزار در حال تجمیع اطلاعات از سراسر کشور هستند. این نرم‌افزار به مرور توسعه‌ پیدا کرد، و یک بخش آگهی‌های بازارچه‌ای مربوط به کودک اضافه کردیم تا خانواده‌ها بتوانند آگهی‌های خودشان را داخل نرم‌افزار درج کنند. قصد ما این است که از امروز این نرم‌افزار را لانچ کنیم و نی‌نی ۱۱۸ روی کافه بازار قرار می‌گیرد. ان شاءالله بقیه دوستان مثل آقای سادات ( مجموعه نبات) که فرمودند از سایر بخش‌های خصوصی حمایت می‌کنند، این نرم‌افزار را روی اپ‌استورهای خود قرار بدهند. در این نرم‌افزار فضا اصلا انحصاری نیست و با تمامی دوستان در همه‌ی حوزه‌ها در تمامی ابعاد همکاری می‌کنیم.

اسم حسینی در انتهای دورهمی از حامیان مراسم و اعضای دورهمی تشکر کردند. در این مراسم، پروژه کتاب دایره المعارف فعالان حوزه کودک و نوجوان و همچنین سامانه ارتباطی میان فعالان این حوزه کلید خورد.

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار