198055
۱۲ اسفند ۱۳۹۷
مدیر B2B انارستان؛

نارتون کودک و نوجوان ایرانی را به دنیایی از انیمیشن‌های روز دنیا می‌برد

فضای مجازی می تواند بستر شکوفایی استعدادهای کودک و نوجوان ایرانی باشد منوط به اینکه زیر ساخت نظارتی و محتوای بومی و مناسب را داشته باشیم.

به گزارش کودک پرس ، هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ ۱۲ اسفند در سالن پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. در این دورهمی بیش از ۲۶۰ نفر فعال حوزه کودک و نوجوان از مناطق مختلف کشور حضور بهم رساندند.

علیرضا گودرزی مدیر b2b انارستان در حاشیه دورهمی بزرگ فعالان حوزه کودک و نوجوان که دیروز در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد با بیان این مطلب تصریح کرد: انارستان یک زیست‌بوم دوستدار کودک و نوجوان ایرانی در فضای مجازی است که سیمکارت و تبلت کودک و نوجوان انارستان محصولات راهبردی آن هستند. سیمکارت کودک و نوجوان انارستان دنياي بزرگ اينترنت را براي کودک و نوجوان ایرانی به فضایی سالم، مفید سرشار از محتوای جذاب تبديل كرده است.
وی افزود: خانواده‌ها از طریق قابلیت‌های اختصاصی نارتب، تبلت‌های کودک و نوجوان، براحتی می‌توانند نحوه استفاده فرزندان از تبلت و فضای مجازی را قاعده مند نموده و مدیریت کنند. بدین ترتیب محتوای نرم‌افزاری از جمله برنامک‌ها و گیم‌ها تا سطح دسترسی به محیط‌های مختلف و حتی درگاه‌های دریافت و ارسال را مدیریت کنند.


گودرزی به نخستین موتور جستجوی ویژه کودک و نوجوان با نام رمانت اشاره کرد و گفت: یکی از امکانات ویژه سرویس اینترنت کودک و نوجوان انارستان، موتور جستجوی کودک و نوجوان است. نخستین جستجوگر ایرانی ویژه و دوستدار کودک و نوجوان که با نمایه‌سازی بیش از ۲ میلیارد صفحه راه‌اندازی شده است. این موتور جستجو، در لایه زیرساخت از فناوری بومی پارسی‌جو، قدرت‌مند‌ترین جستجوگر بومی کشور استفاده می‌کند.
مدیر B2B انارستان درباره اپلیکیشن پخش کارتون انارستان بنام نارتون اظهار داشت: انارستان با نارتون کودک و نوجوان ایرانی را به دنیایی از انیمیشن‌های روز دنیا با دوبله انحصاری نارتون می‌برد. گروه نارتون هم انیمیشن می‌سازد و هم انیمیشن‌ها یا به قول بچه‌های ایرانی کارتون‌های روز دنیا را به فارسی دوبله می‌کند. بنابراین محتوای نارتون انحصاری است و البته متناسب با تمایلات و رویکردهای فرهنگی کودک و نوجوان ایرانی است.
گودرزی بازی دیجیتال را یک ابراز آموزشی و تفریحی کودک و نوجوان امروزی دانست و به توصیف سرویس گیم سنتر نارلیگا انارستان پرداخت و گفت: نارلیگا یک پلتفُرم یا بستر برای برگزاری لیگ‌ها و جشنواره‌های بازی‌ رایانه‌ای است. نارلیگا زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را فراهم کرده است تا همه بتوانند بازی‌های دیجیتال خود را در این فضا عرضه کنند و گیمرها هم بتوانند آنلاین با هم بازی کنند.
وی سرویس انارستانی «چی‌خوبه» را یک امکان ویژه برای راهنمایی والدین دانست و گفت: چی خوبه با هدف پیشنهاد انتخاب وبگاه مناسب، بازی، اسباب‌بازی، فیلم و کارتون بر اساس سن کودک راه‌اندازی شده است. این سرویس با توجه به گرایش‌های خاص کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف و متناسب با جنسیت‌ آنها به پالایش، گزینش و دسته‌بندی این زمینه‌های موضوعی می‌پردازد تا بهترین سرگرمی‌های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی کند.

گودرزی درباره سرویس جدید انارستان اظهار داشت: در حال طراحی و راه اندازی یک پرنتال کنترل بنام خانواده من هستیم. که مدیریت تبلت و دسترسی و گزارش استفاده فرزندان را در فضای موبایل و تبلت به والدین می دهد.

وی در پایان گفت: انارستان امید دارد این باغ بزرگ با مشارکت وسیع کلیه شرکت‌ها، سازمان‌ها و همچنین افراد حقیقی دغدغه‌مند و دارای محصول و خدمات در این حوزه، پرباتر شود چراکه آینده‌سازان این مملکت، همان کودکان امروزی هستند.

انتهای پیام/

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار