198013
۱۲ اسفند ۱۳۹۷
محمد آذین؛

چهارسوق خود شما هستید

آقای محمد آذین دبیر برنامه‌های چهارسوق در دورهمی هشتم به ارائه مجموعه چهارسوق پرداختند. وی از اعضای دورهمی برای حضور در رویداد بعدی چهارسوق دعوت به عمل آورد.

به گزارش کودک پرس ، هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ ۱۲ اسفند در سالن پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. در این دورهمی بیش از ۲۶۰ نفر فعال حوزه کودک و نوجوان از مناطق مختلف کشور حضور بهم رساندند.

محمد آذین گفت: چهارسوق خود شما هستید. در ابتدا که چهارسوق تشکیل شد، به صورت یک رویداد مردم نهاد و ماهیانه بود؛ اما در ادامه ما می‌خواستیم این رویداد تبدیل به یک جامعه برای دغدغه‌مندان تعلیم و تربیت در حوزه کودک بشود.
آذین افزود: مجموعه چهارسوق شاید یکسری تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با این جمع فعالین حوزه کودک و نوجوان داشته باشد.
شباهت از آن جهت که به هر حال کار همه‌ی شما تعلیم و تربیت در حوزه رشدی است، به همین سبب شما را دعوت می‌کنم که خود را جزئی از این فعالین تحول خواه در حوزه آموزش و پرورش بدانید.


آذین گفت : چهارسوق در ابتدا فقط ارائه دوستان و تجربه‌های امید بخشی در حوزه تعلیم و تربیت، در جای جای کشور بود که معلم‌های مناطق دوردست تجربیات خود را ارائه می‌کردند. ما در چهارسوق تا الان ۸۴ ارائه داشتیم. اما چهارسوق امسال بخش‌های مختلفی داشت؛ در رویداد چهارسوق امسال غیر از ارائه، بخش های جدیدی مثل استارتاپ‌هایی با نگاه تعلیم و تربیت بوده است.
فعالیت‌های شبکه سازی بین این ۸۰۰ نفر شرکت کننده ایجاد شده است.

دبیر برنامه‌های چهارسوق در انتها افزود: بنده از همه‌ی اعضای دورهمی حوزه کودک و نوجوان، برای حضور در چهارسوق دعوت می‌کنم. شما هم می‌توانید به عنوان شرکت کننده و هم ارائه کننده مجموعه خود در چهارسوق حضور پیدا کنید.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار