197870
۱۲ اسفند ۱۳۹۷
در دورهمی هشتم؛

اپلیکیشن مدرسه من برای آموزش به تمامی کودکان

با استفاده از اپلیکیشن مدرسه من، هزینه‌های آموزشی به حداقل می‌رسد و دانش‌آموزان به صورت یکسان آموزش می‌بینند. حتی کودکانی که در شهرهای دورافتاده‌تری نسبت به پایتخت هستند و در روستاها سکونت دارند بتوانند راحت‌تر و با هزینه‌های بسیار پایین‌تر آموزش ببینند.

به گزارش کودک پرس ، هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ ۱۲ اسفند در سالن پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. در این دورهمی بیش از ۲۰۰ نفر فعال حوزه کودک و نوجوان از مناطق مختلف کشور حضور بهم رساندند.
خانوم لیلی سپهری شاملو، مدیر اپلیکیشن مدرسه من؛ در دورهمی هشتم با ارائه کلیپی به معرفی اپلیکیشن خود پرداختند. اپلیکیشن مدرسه من یکی از حامیان دورهمی هشتم فعالان حوزه کودک و نوجوان از شهر مشهد بود.

دبیر دورهمی فعالین حوزه کودک و نوجوان گفت: خانوم سپهری برای این کار اهداف خیلی ویژه و فاخری داشتند.
اسم حسینی افزود: هدف خانوم سپهری حمایت و پوشش آموزشی به دانش آموزانی (علی الخصوص دانش آموزانی که از لحاظ مالی بضاعت کمی دارند) است که فکر می‌کنند برای ارتقای سطح درسی باید سراغ مجموعه‌‌ها و شرکت‌هایی که از طریق آموزش کسب درآمد بالایی دارند بروند. از طریق اپلیکیشن مدرسه من، آموزش مطالب درسی با ارائه بهترین و با سابقه‌ترین دبیران صورت می‌گیرد. آموزش‌هایی که کاملا منطبق با کتاب‌های درسی است.
وی گفت: با استفاده از اپلیکیشن مدرسه من، هزینه‌های آموزشی به حداقل می‌رسد و دانش‌آموزان به صورت یکسان آموزش می‌بینند. حتی کودکانی که در شهرهای دورافتاده‌تری نسبت به پایتخت هستند و در روستاها سکونت دارند بتوانند راحت‌تر و با هزینه‌های بسیار پایین‌تر آموزش ببینند.

دبیردورهمی در انتها گفت: یکی از کارهایی که خانوم سپهری انجام دادند با توجه به ارتباطاتی که با وزارت فناوری ارتباطات داشتند، اینترنت کشیدن به چند روستا استان خراسان است، تا بتوانند آموزش‌های خودشان را به مدارس آن مناطق هم ارائه کنند.

کلیپ معرفی اپلیکیشن مدرسه ی من:

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار