197779
۱۳ اسفند ۱۳۹۷
امام جمعه میبد:

آموزش و پرورش در اجرای محورهای بیانیه گام دوم نقش مهمی دارد

امام جمعه میبد گفت: آموزش و پرورش در همه محورهای بیانیه گام دوم نقش بسیار مهمی دارد و می‌تواند با تحلیلی بر روی آن در افق ۱۰ تا ۲۰ ساله اقداماتی با هدف درخشش بیشتر آموزش و پرورش و نقش آفرینی مضاعف دانش‌آموزان جوان و نوجوان انجام دهد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در نشست شورای آموزش و پرورش با تشکر از مجموعه فعالیت های این بخش افزود: یکی از موفقیت آموزش و پرورش راهیابی دانش آموزان به دانشگاه ها از طریق کنکور و کسب رتبه ممتاز آموزش و پرورش در این زمینه است که باید از مسئولین و والدین دانش آموزان در تداومی که این موفقیت داشته است تشکرکرد.

وی در ادامه از مجموعه فعالیت های فرهنگی ، هدایتی و تربیتی آموزش و پرورش و رتبه هایی که در سطح استان در این ارتباط نیز حائز شده است و نیز از جذب کمک های خیرین با پیگیری که آموزش و پرورش کرده و نیز از خیرین که در این چند سال همراه آموزش و پرورش در ساخت و تجهیز مدارس داشته اند به طور خاص و همچنین از مسئولین شهرستان برای همکاری که با آموزش و پرورش داشته اند قدردانی کرد.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش همچنین به لزوم ارتباط داشتن آموزش و پرورش و دانشگاه ها در جهت تعامل و توسعه و نیز ارتباط با ادارات و اولویت بخشی مسائل آموزش و پرورش در ادارات و نوآوری و پیشگام بودن در ارائه طرح های جدید اشاره کرد.

فرماندارمیبد نیز میبد موفقیت 22 ساله دانش آموزان میبدی در کنکور را تبریک گفت و افزود: با افق 24 تا 25 ساله ای که برای آموزش و پرورش از سوی امام جمعه میبد تعریف شده هر مسئولی هم با آمدن ، تابع شرایط بوده و هرچه درتوانش بوده انجام داده است.
حسین فلاح افزود: معلمین نیز در حمایت از دانش آموزان محروم هر ماهه بخشی از حقوق خود را به حساب ویژه ایتام واریز می کنند که در این شرایط کاری ارزشمند است.

مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار