197776
۱۳ اسفند ۱۳۹۷

۶ تنیسور از آذربایجان غربی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند

دبیر هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی گفت: امسال با درخشش تنیسورهای رده سنی پایه استان در رقابت‌های کشوری ۶ ورزشکار نونهال و نوجوان از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش کودک پرس ، سیروس وحید افزود: محسن رضاقلی زاده، مبین علی پور و عرفان فاخری سه بازیکن ارومیه ای دعوت شده به رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر کشور هستند.
وی بیان کرد: این رقابت ها از 16 اسفندماه جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال الینا رحیمی 14 ساله و پریا خضر 15 ساله 2 دختر نوجوان شایسته مهابادی با درخشش در رقابت های کشوری به اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشور دعوت شدند.
دبیر هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی گفت: الینا رحیمی به عنوان تنها نماینده دختر استان به مسابقات جام «حیدر علی اف» باکو در کشور آذربایجان دعوت شده است.

وحید افزود: رحیمی به سبب قرار گرفتن در رنکینگ نخست نوجوانان کشور برای اعزام به این مسابقات از طرف فدراسیون تنیس روی میز کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه چهار ورزشکار از ایران به این مسابقات اعزام خواهند شد، اضافه کرد: الینا رحیمی به همراه سامران کریمی از کردستان، نیلیا نقیبی از تهران و پرهام اشرفی از تهران با مربی گری نسیم رنجبر و سرپرستی حشمت الله شریفی در این تورنمنت حضور خواهند داشت.
وی افزود: مسابقات بین المللی جام «حیدر علی اف» ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ در شهر باکو برگزار خواهد شد.
وحید اضافه کرد: همچین «ال ای ابراهیم پور» دختر نونهال ارومیه ای یکی دیگر از ملی پوشان استان است که به دلیل شرایط سنی مناسب برای‌ هوپس 2 سال آینده آماده می شود.

وی گفت: اردوی تیم ملی هوپس دختران از 4 تا 10 اسفند ماه جاری به میزبانی فدراسیون و در محل مرکز بین المللی استعدادیابی و آموزش شهید عضدی تهران برگزار شد.
وحید افزود: ال آی ابراهیمی در کنار تارا سوری از بوشهر، ستایش ایلوخانی از همدان، رومینا مهرانی از البرز، ثمین برگشایی از قزوین و مهسا گمرکچی در این دوره از اردوی هوپس حضور داشتند.

 

هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی طی چند سال اخیر فعالیت های چشمگیری در رده های سنی پایه داشته است.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار