197747
۱۳ اسفند ۱۳۹۷

انفجار مواد محترقه در سگزی دستان نوجوان ۱۹ ساله را قطع کرد

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در منطقه سگزی منجر به قطع هر دو دست و سوختگی سر و صورت و آسیب به چشم‌های نوجوان ۱۹ ساله شد.

به گزارش کودک پرس ، غفور راستین در خصوص حادثه انفجار شب گذشته در سگزی اظهار کرد: این حادثه ساعت  ۲۰ و ۳۰ دقیقه بر اثر انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در مزرعه شور اتفاق افتاد و به اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک کد نیروهای امدادی اورژانس به محل این حادثه اعزام شدند، گفت: این  حادثه فوتی نداشت و نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی جوان ۱۹ سال اصفهانی که در حال ساخت ترقه در منزل بود و در اثر انفجار مواد محترقه هر دو دست خود را از ناحیه ساعد از دست داده و دچار  سوختگی صورت، شکم و آسیب چشم شده بود را بعد از اقدامات درمانی سرپایی در محل این حادثه  و کنترل خونریزی برای تکمیل درمان به مرکز درمانی الزهرا منتقل کردند.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان از روزگذشته اظهار کرد: تعدادکل تماس ها با این مرکز سه هزار و ۸۹۶  مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۵۳۹ مورد و تصادفات شهری ۸۷ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۱۵ مورد گزارش شده است.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار