197711
۱۱ اسفند ۱۳۹۷

رونمایی از مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه»

مراسم رونمایی از مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی در کتابکده کودک فروشگاه انتشارات به‌نشر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مراسم رونمایی از مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در کتابکده کودک فروشگاه انتشارات به‌نشر برگزار شد.

این برنامه به مناسبت روز امور تربیتی و در قالب سلسله نشست های تبلیغی-ترویجی «در پناه کلمات» میزبان ابراهیم حسن بیگی؛ نویسنده مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» و جمعی از دانش آموزان، کارشناسان امور تربیتی، کارشناسان تصویرگری و ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود و در دو بخش به جشن امضاء و نقد و بررسی این مجموعه اختصاص دارد.

قصه‌خوانی از مجموعه «اشکان و اشکانه» از جمله بخش‌های این برنامه خواهد بود. در ادامه برنامه نقد و بررسی مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» با حضور جمعی از منتقدان و کارشناسان تربیتی، مربیان شبکه دانش آموزی کتاب(کتاباران)، کارشناسان تصویرگری و ادبیات کودک و نوجوان و قصه گویان کودک برگزار می‌شود.

 

«اشکان و اشکانه» عنوان مجموعه‌ای از داستان‌هایی کودکانه با محوریت سبک زندگی اسلامی است که نویسنده در هر جلد از آن، داستان را بر اساس یکی از آیات قرآن مجید برای کودکان روایت کرده است.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار