197678
۱۱ اسفند ۱۳۹۷

درخت آرزوهای کودکان نیازمند و یتیم کردستانی روییدن گرفت

جشن درخت آرزوها برای سومین سال متوالی به همت خیران و با هدف کمک به کودکان یتیم نیازمند کردستانی شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و خیران در سینما بهمن سنندج برگزار شد تا آرزوی ۲ هزار و ۵۰۰ کودک نیازمند و یتیم برآورده شود.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در حاشیه برگزاری این جشن اظهار داشت: آرزوهای این تعداد کودک یتیم و نیازمند در قالب نامه هایی که توسط خود آنان نوشته و جمع آوری شده که خیران با انتخاب هر یک از این دست نوشته ها، آرزوی آنها را برآورده می کنند.
محمدرسول شیخی زاده افزود: بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، خیران می توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه آن اقدام و خودشان آن را به این کودکان تحویل دهند.
وی کمک نقدی و ارائه خدمات در زمینه نیازهای مختلف ایتام را دو روش دیگر برای مشارکت در این جشن اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشن تامین نیازها و برآورده کردن آرزوهای این کودکان در آستانه سال جدید است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان اضافه کرد: درخت آرزوی کودکان یتیم کردستانی 2 هزار و 500 شاخه داشت که به هر شاخه یک آرزو وصل شد و قرار است با همت خیرین و نیکوکاران این آرزوها تا پایان امسال و قبل از فرا رسیدن سال نو بر آورده شود.

وی با اشاره به اینکه خیران در جشن درخت آرزوهای سال گذشته پنج میلیارد و 920 میلیون ریال به کودکان نیازمند کردستانی کمک کردند، یادآور شد: 2 میلیارد و 680 میلیون ریال از این میزان نقدی و سه میلیارد و 240 میلیون ریال آن نیز به صورت کالا و هدایای غیر نقدی بود.
شیخی زاده گفت: در حال حاضر 6 هزار و 500 کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که در کنار خدمات این نهاد برای حمایت از آنها نیازمند کمک خیران هستیم.

وی یادآور شد: خیران همچنین می توانند برای مشارکت در جشن درخت آرزوها و یا ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 3000333387 اعلام آمادگی کنند.
درخت آرزوها جشنی در راستای بر آورده کردن رویاهای کودکان یتیم کردستانی توسط کمیته امداد و با مشارکت جمعی از خیرین و نیکوکاران برای سومین سال متوالی هفتم اسفند امسال در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و حدود هفت هزار نفر از این تعداد را کودکان یتیم زیر 15 سال تشکیل می دهند که توسط حدود 16 هزار حامی حمایت می شوند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار