197562
۰۹ اسفند ۱۳۹۷

ابلاغ شیوه‌نامه اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی دانش‌آموزی+ جزئیات

شیوه‌نامه اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از سوی دفتر آموزش دوره دوم متوسطه ابلاغ شد.

به گزارش کودک پرس ، شیوه‌نامه اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در سال تحصیلی 98-1397 از سوی دفتر آموزش دوره دوم متوسطه ابلاغ شد.

این مسابقات بر اساس اجرای راهکار 1-6 و 6-6 سند تحول بنیادین و اجرای برنامه 29 از زیرنظام پژوهش و ارزشیابی در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

توسعه فرهنگ رقابت سالم و سازنده در بین دانش‌آموزان، طراحی و تولید نرم‌افزارهای بومی و مطابق با فرهنگ جامعه، اشاعه فرهنگ تفکر الگوریتمی و کدنویسی در بین دانش‌آموزان، شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه برنامه‌نویسی، آشنایی دانش‌آموزان با یافته‌های جدید علمی در زمینه برنامه‌سازی برای گوشی‌های همراه، ایجاد زمینه مشارکت دانش‌آموزان مستعد در انجام پژوهش‌های ملی و بین المللی و آشنایی با اینترنت اشیاء و توانایی تولید و تجاری سازی محصولات  از اهداف مسابقات کشوری کدنویسی است.

 

دبیران و دانش‌آموزان علاقه‌مند به علوم و فناوری‌های کدنویسی و حائزین شرایط می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه همگام در این مسابقات شرکت کنند؛ این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود؛ مرحله استانی به صورت غیر حضوری بوده و توسط قطب استانی کدنویسی برگزار می‌شود و مرحله کشوری مسابقات شامل دو بخش حضوری و غیر حضوری است.

شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از این مسابقه به سایت پژوهش‌سرای  قطب کدنویسی کشور به آدرس codenevisi.src.medu.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 35548173-041یا  35539977– 041 تماس بگیرند.

 

شیوه‌نامه اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی را می‌توانید دانلود کنید:  مسابقات کشوری کدنویسی مسابقات کشوری کدنویسی 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار