موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
197556
۰۹ اسفند ۱۳۹۷

مراسم اختتامیه استانی جشنواره سرود نماز مهدهای کودک در البرز برگزار شد

مراسم اختتامیه استانی جشنواره سراسری سرود نماز مهدهای کودک با حضور حجت الاسلام موسوی مدیرکل ستاد اقامه نماز استان البرز، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی، مدیران مهد کودک های شرکت کننده در جشنواره و مهدهای کودک برگزیده در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام موسوی در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و روز زن، از حضور شایسته مهد های کودک در جشنواره و تلاش های مدیران و مربیان در ترویج فرهنگ نورانی نماز در نونهالان قدر دانی کرد.

موسوی در خصوص این جشنواره اظهار داشت: در جشنواره سراسری سرود نماز، استان البرز دبیرخانه این جشنواره کشوری بود که در این استان ۲۴۰ مهد کودک آثار خود را به دبیرخانه ارسال و از بین آنها ۵ مهدکودک برگزیده شدند که در این مراسم سرودهای خود را اجرا و از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

مهدهای برگزیده ۲ روستا مهد مهرانا و گل های رامجین از روستاهای نجم آباد نظرآباد و رامجین ساوجبلاغ و ۳ مهد شهری فرزند صالح، دریا وآشیانه گل ها از شهرستانهای فردیس  و کرج رتبه های برتر شدند.

وی افزود : اختتامیه کشوری این جشنواره ۱۲ اسفند ماه با حضور مهد کودک های برتر کشوری، در تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار می گردد.

دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی استان در این مراسم در خصوص اهمیت آموزه های دینی در کودکان به نکاتی اشاره داشت و گفت: یکی از باورهایی که می تواند ما را به این مقصود برساند هنر است اگر قرار است باورهای دینی را تعمیق ببخشیم و درونی سازی کنیم باید از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی کمک بگیریم تا در آینده فرزندانی شایسته و جامعه ای پربار داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی ادامه داد: اگر بخواهیم در افق های بلند، کشور ما در مقایسه با سایر کشورهای دنیا ایرانی توسعه یافته و آباد باشد حتما باید روی نسلی که در مهادی کودک و دبستان هستند سرمایه گذاری کنیم.

 

حیدری گفت: این دوران پایه شخصیت انسان است در خانواده الگوی واقعی برای دختران مادران و برای پسران پدران هستند و در جامعه مربیان مهدکودک و معلمان الگوهای اثرگذاری خواهند بود بنابراین باید به اهمیت کار خودمان توجه داشته باشیم که البته متاسفانه به سهو یا خطا نقش این دوران کمرنگ دیده شده در برخی مواقع خانواده یا حتی سیاست گذاران مهدهای کودک را جدی نگرفتند در صورتی که یک اصل اساسی است و قرار است در این برهه شخصیت کودکان را شکل گیرد.

مدیرکل بهزیستی هدف از برگزاری سرود ملی نماز را تلاش برای نشان دادن اهمیت نماز و آموزه های دینی با تاکید بر شعر و سرود برشمرد و گفت: خدا را شاکرم که کار بسیار خوبی شد و از یک جلسه دونفره بین اینجانب و حاج آقا موسوی آغاز شد و اکنون بصورت ملی در حال برگزاری است و شنیده ام قرار است بصورت بین المللی نیز برگزار گردد و یک آمار قابل توجهی به ثبت رسیده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر تحت تاثیر این برنامه قرار گرفتند، ۷۰ هزار کودک و ۷ هزار گروه در این کار عزیز فرهنگی مشارکت داشتند.

 

در این مراسم از مدیر،  مربیان  و گروه های سرود  مهد کودک های برتر تقدیر و به تمامی مهد کودک های شرکت کننده در جشنواره با اهدای لوح تقدیر قدر دانی شد.

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار