197534
۰۹ اسفند ۱۳۹۷
مدیر کل ستاد اقامه نماز استان البرز مطرح کرد:

رقابت ۲۴۰ مهدکودک با موضوع سرود نماز/ دشمن روی مهدکودک‌ها متمرکز شده است

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز از میزبانی استان البرز به منظور برپایی جشنواره سراسری سرود نماز مهدهای کودک خبر داد و گفت: جایگاه نماز از مهدهای کودک باید تقویت شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام سید اکبر موسوی در خصوص برپایی آئین اختتامیه استانی جشنواره سراسری سرود نماز مهدهای کودک گفت: جایگاه باور به نماز و نمازخوانی از مهدهای کودک آغاز شود که در این خصوص بهره مندی از ابزار هنر مانند سرود امری ضروری است.

مدیرستاد اقامه نماز استان البرز با بیان این مطلب که آئین اختتامیه جشنواره سرود نماز مهدهای کودک با همراهی اداره کل محیط زیست استان البرز، مدیران مهدکودک ها در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، بیان کرد: هم افزایی دستگاه های مرتبط مانند سازمان بهزیستی در تعالی بخشی به فرهنگ نماز میان کودکان اهمیت اساسی دارد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) را فرصت بازنگری به جایگاه همسری و مادری خواند و گفت: مادران و همسران با الگوگیری از بانوی دو عالم در جهت تربیت فرزندان سالم و مومن نقش ویژه ای دارند.

 

برمبنای این گفتگو دبیرخانه جشنواره کشوری سرود نماز مهدهای کودک در البرز فرصت توجه به گروه سنی زیر هفت سال بود که طی آن از استان البرز 240 مهدکودک آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند و از میان آنان 5 مهد کودک برگزیده شد.

وی خاطرنشان کرد: مهدهای برگزیده شامل ۲ روستا مهد مهرانا و گلهای رامجین از روستاهای نجم آباد نظرآباد و رامجین ساوجبلاغ و ۳ مهد شهری فرزند صالح ،دریا و آشیانه گلها از شهرستانهای فردیس  و کرج رتبه های برتر شدند.

 

مدیرستاد اقامه نماز استان البرز مطرح کرد: اختتامیه کشوری این جشنواره ۱۲ اسفند ماه با حضور مهد کودک های برتر کشوری، در تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار