197491
۰۸ اسفند ۱۳۹۷
در سایه محاصره ظالمانه سعودی‌ها؛

یونیسف: روزانه ۸ کودک یمنی کشته و یا زخمی می‌شوند

در سایه محاصره ظالمانه سعودی‌ها، مدیر منطقه‌‌ای «یونیسف» در خاورمیانه و شمال آفریقا در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از توافق استکهلم، روزانه ۸ کودک یمنی کشته و یا زخمی می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، «خیرت کابالاری» مدیر منطقه‌ ای صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد «یونیسف» در خاورمیانه و شمال آفریقا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: حدود ۱.۲ میلیون کودک یمنی در ۳۱ منطقه جنگی در این کشور به سَر می برند.

در بیانیه صادره از سوی مدیر منطقه‌ ای یونیسف در این باره آمده است: پس از توافق استکهلم در ۱۳ دسامبر سال گذشته میان طرف های یمنی، اوضاع کودکان بهبود نیافته است.

بیانیه مذکور در این خصوص می افزاید: از تاریخ این توافق تا کنون روزانه ۸ کودک یمنی کشته و یا زخمی می شود. ما از کشورهای کمک کننده به یمن تقاضا می کنیم تا برای برآوردن نیازهای کودکان این کشور، ۵۴۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ کمک کنند.

 

این در حالیست که با توجه به ادامه حملات ددمنشانه سعودی ها به کشور یمن و تداوم محاصره ظالمانه، میلیون ها نفر از مردم این کشور آواره شده اند و بالطبع به دلیل عدم دسترسی به آب آشامیدنی و عدم جمع آوری زباله ها، مردم این کشور هر روز در معرض خطر مبتلا به بیماری مهلکی از قبیل وبا قرار دارند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار