197457
۰۸ اسفند ۱۳۹۷

اختتامیه جشنواره «بچه‌های انقلاب» برگزار می‌شود

جشنواره «بچه‌های انقلاب» با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله نظام اسلامی با استفاده از قالب‌های نوین تبلیغی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام  محمد قیصری مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بعد از فراخوان جشنواره، حدود ۱۸۰ مربی کودک و نوجوان ثبت نام کردند.
وی افزود: روزهای ۲ و ۴ بهمن ماه با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌های تولیدی، کارگاه‌های آموزشی توجیهی با عناوین «معارف انقلابی برای کودکان» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین قطبی، «معارف دینی برای کودکان» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین بحرکاظمی و «قالب‌های بیان معارف دینی و انقلابی» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی با حضور حدود ۱۰۰ نفر از مربیان برگزار شد.

دبیر جشنواره بچه‌های انقلاب تصریح کرد: مربیان با توجه به محتوای ارائه شده در کارگاه‌ها، طرح درس خود را با موضوع انقلاب اسلامی، دستاوردها و پیوند آن با ایمان و باورهای دینی متناسب با یکی از مقاطع مختلف تحصیلی آماده و در مکان‌های هدف برگزار کردند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد، مربیان برای شرکت در جشنواره بچه‌های انقلاب از بهترین اجرای خود صوت و یا فیلم تهیه و برای داوری به دبیرخانه ارسال نمودند.

حجت‌الاسلام قیصری در پایان گفت: آیین اختتامیه «جشنواره بچه‌های انقلاب» در ایام گرامیداشت میلاد خجسته حضرت زهرا سلام الله علیها، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، چهارشنبه ۸ اسفندماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ با معرفی چهره‌های جدید مربیگری کودک و نوجوان و اهدای جایزه برترین ها با حضور حجت الاسلام و المسلین استاد راستگو در سالن حکمت باغ غدیر اصفهان به کار خود پایان خواهد داد.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار