197442
۰۸ اسفند ۱۳۹۷
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران:

بیش از ۱۵هزار نفر در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از ۱۵هزار نفر در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند که طی داوری به‌عمل آمده ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه استانی راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، «سید علی ساداتی» گفت: دانش‌­آموزان، والدین و معلمان در این جشنواره شرکت کردند که 15 هزار اثر در دبیرخانه‌های شهرستان‌هاو مناطق دریافت شد و از این تعداد مجموعا 1500 اثر به دبیرخانه استانی را یافت.

این مسئول آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزیدگان استانی جشنواره خاطرنشان کرد: پس از داوری 1500 اثر برگزیده توسط دبیرخانه استانی جشنواره، نفرات اول تا سوم هر رشته در مراسم اختتامیه استانی در روز «22 اسفند» سال جاری، معرفی و مورد تقدیر قرار می‌­گیرند.

او با بیان اینکه این جشنواره با هدف شیوه‌­های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها و گسترش پیشگیری از آسیب­‌های اجتماعی در دو بخش «خلاقیت­های دانش­آموزی« و «ابتکارات مدرسه‌ای« برگزار می شود که دانش­آموزان تمامی دوره­‌های تحصیلی می‌­توانند در سه محور پیشگیری از سوء مصرف مواد، پیشگیری از استعمال دخانیات و پیشگیری از خشونت، آثار خود را ارائه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بخش خلاقیت معلمان شامل ایده پردازی، ابتکارات مدرسه‌ای و دیگر موارد و بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی شامل مقاله نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، ایده پردازی، نرم‌افزار چندرسانه ای و دیگر موارد است.

ساداتی اطلاع رسانی مناسب درباره رفتارهای پرخطر را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید در حوزه باورهای دینی به دانش‌آموزان اطلاع رسانی درست و مناسب انجام شود تا دچارگمراهی و انحراف نشوند. پیشگیری از رفتارهای پرخطر، مصرف مواد مخدر و خشونت و استفاده درست از تکنولوژی باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار