197401
۰۷ اسفند ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

مدارس غیردولتی یار و یاور آموزش و پرورش هستند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدارس غیردولتی ۳۰ سال پیش شکل گرفتند و یار و یاور آموزش و پرورش هستند و باری را از دوش آموزش و پرورش بر می‌دارند.

به گزارش کودک پرس ، اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته به مدت چهار روز در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: ظهور و بروز این مدارس در تاریخ و تمدن ما شاید بی‌بدیل نباشد اما کم‌نظیر است؛ این مدارس ۳۰ سال پیش شکل گرفتند و یار و یاور آموزش و پرورش هستند و باری را از دوش آموزش و پرورش بر می‌دارند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه محصول و دسترنج همه مدارس غیردولتی را به نمایش می‌گذارد اما نمونه‌ای از کل کشور است و عملکرد مدارس غیردولتی را در ۳۰ سال گذشته به منصه ظهور می‌رساند.

فولادوند افزود: ان‌شاءالله نقطه شروع بخشی از مدارسی باشد که کار را تعطیل کردند و به‌گونه‌ای پیش برویم که جمعیت تحت پوشش غیردولتی در تهران و شهرستان‌ها افزایش یابد.

علی صنیعی رئیس شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: در سالگرد تأسیس مدارس غیردولتی، به نمایندگی از سوی مؤسسان این مدارس در کشور توفیق پیدا کردیم با تلاش زیاد اولین نمایشگاه هماهنگ دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته را برگزار کنیم.

 

وی بر توسعه کیفی و کمی مدارس غیردولتی تأکید کرد و افزود: امروزه یکی از انتظارات مؤسسان مدارس و مراکز عملیاتی شد و امیدواریم این افتتاح سرآغازی باشد تا مؤسسان امیدوارتر از گذشته بتوانند تجارب ارزشمند خود را در عرصه خدمات آموزشی و دستاوردهای فرهنگی و پرورشی به نمایش بگذارند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار