197386
۰۷ اسفند ۱۳۹۷

برگزاری دومین دوره استارتاپ دانش‌آموزی ایدآموز

دومین دوره استارتاپ دانش‌‌آموزی ایدآموز امروز در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، دومین دوره از استارتاپ دانش‌آموزی ایدآموز با حضور 100 دانش‌آموز دختر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم از مناطق مختلف تهران در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد؛ همچنین بخش پسران نیز فردا برگزار می‌شود.

در این رویداد که از ماه‌ها پیش طراحی و برنامه‌ریزی‌های آن آغاز و به مرحله اجرا در آمده است، دانش‌آموزان در گروه‌های 5 نفره به صورت یک تیم بر روی موضوعات و چالش‌های روز کشور بحث و تبادل نظر می‌کنند و به ارائه راه‌حل و ایده‌پردازی در خصوص حل این معضلات می‌پردازند.

با توجه به فرآیند چیده شده، تیم‌ها موظند با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیارشان قرار داده شده است با یکدیگر به رقابت پرداخته و از منابع و صنایع خاص هر منطقه برای بهبود و توسعه فعالیت.های اقتصادی منطقه خودشان بهره‌مند شوند.

البته در حین رویداد دانش‌آموزان با توجه به راهنمایی‌های هدایتگرهایی که از قبل بر روی موضوعات مسلط هستند به حل چالش‌های خود می‌پردازند و همراه با آنها تا نهایی شدن ایده‌های‌شان پیش خواهند رفت.

 

یکی از اصلی ترین اهداف این رویداد آشنایی و آگاه‌سازی جامعه بزرگ دانش‌آموزی کشور با مسائل روز و معضلات جامعه و جاانداختن مفاهیم اقتصاد دانش بنیان با توجه به شناخت منابع و ظرفیت‌های داخلی کشور است با اتکا و باور داشتن به جمله «ما می‌توانیم»، بتوانیم آینده‌ای روشن و پویا داشته باشیم.

این رویداد با همکاری دفتر ارتباط با مدارس دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی تهران بزرگ برگزار شد.

 

امید است تا با پرورش نیروهای متخصص و جوانان خلاق این مرز و بوم به شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های بالقوه کشور نایل شویم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار