197321
۰۶ اسفند ۱۳۹۷
به‌خاطر استقبال تماشاگران؛

اجرای نمایش «راز گنجور» تا پایان سال تمدید شد

اجرای تئاتر دیجیتالی «راز گنجور»، به کارگردانی‌هانی حسینی و مرضیه نادری در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال ۱۳۹۷ تمدید شد.

به گزارش کودک پرس ، نمایش «راز گنجور» از ۹ دی اجراهای آن در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون آغاز شد و قرار بود تا پایان بهمن ادامه‌ داشته باشد که به دلیل استقبال تماشاگران این مهلت تا آخر اسفند تمدید شد.

این نمایش یک اثر تعاملی است که تماشاگران در پیشبرد داستان آن نقش مستقیم خواهند داشت و مخاطبان کودک و نوجوان می‌توانند مانند یک بازی رایانه‌ای در این نمایش به ایفای نقش بپردازند و مرحله به مرحله با شخصیت‌های نمایش تا انتها پیش بروند.

داستان نمایش «راز گنجور» در سرزمینی دور رخ می‌دهد. پَلَشت، دیوِ پلیدی‌هاست که همیشه راز شادی را می‌دزدد و این بار هم باعث می‌شود مردم کم‌کم شادی را از یاد ببرند. بالاخره گنجور پسر بچه‌ای که نزد سیمرغ بزرگ شده است، تصمیم می‌گیرد تا شادی را پس بگیرد، از این جاست که او با چالش‌هایی در این مبارزه روبرو می‌شود.»

سها آردم، هانی حسینی، رامین کهن و متین گودرزی به عنوان بازی‌گر و بازی‌دهنده عروسک، صدف بیگدلی و مرضیه نادری به عنوان طراح و سازنده عروسک، آرمان مقدم، تصویرسازی آرین حسنوندی، طراح انیمیشن و تصاویر دیجیتال، سهیل سهیلی به عنوان آهنگ‌ساز و طراح صدا و رفعت هاشمی سیسخت و مرضیه سرمشقی به عنوان طراح پوستر و بروشور با این اثر همکاری کرده‌اند.

گفتنی است نمایش «راز گنجور» صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۷ برای عموم بر روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پارک لاله تهران می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار