197194
۰۵ اسفند ۱۳۹۷

۱۹۵۰۰یتیم وکودک زیر پوشش کمیته امداد تهران هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: این نهاد ۱۹ هزار و پانصد یتیم و کودک نیازمند را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین زیر پوشش دارد.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا شیران شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خیران و نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) غرب تهران اظهار داشت: کمیته امداد استان تهران با 69 هزار حامی از 19 هزار و 500 فرزند یتیم و نیازمند تحت طرح محسنین حمایت می کند.
وی افزود: فرزندان طلاق و یا کسانی که پدرشان در خانه حضور ندارد و یا به دلیل بدلیل ناتوانی جسمی قادر به فعالیت و کسب درآمد نیست زیر پوشش طرح محسنین قرار دارند .
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: بسیاری از افراد یتیم و نیازمند در زمینه های تحصیلی؛ هنری و ورزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند و تعداد زیادی از این افراد برای کشور افتخار آفرین هستند.

*پول های صدقات به سوریه و فلسطین نمی رود
وی با بیان اینکه پول های صدقات به سوریه و فلسطین نمی رود اظهار داشت :100درصد وجوه صدقات پرداختی مردم در خانواده های تحت حمایت در استان تهران هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه با حمایت های مالی و معنوی خیرین این افراد به رشد رسیده اند و با انتقاد از برخی از رسانه های داخلی و خارجی مبنی بر ایجاد شایعه و مخدوش کردن افکار عمومی افزود: برخی ها به ویژه رسانه های خارجی سال گذشته اعلام کردند که پول های صدقات ایران به کشورهای سوریه و فلسطین می رود و یک موج منفی برای کمک به افراد نیازمند در کشور ایجاد شد.
شیران تاکید کرد: طبق قانون این کمک های از شهری به شهر دیگر کشور هم نمی رود ،ما امانتدار کمک های مردمی هستیم و تمامی حمایت های مادی و معنوی در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

* ویژه برنامه های تجلیل از حامیان در استان تهران در حال برگزاری است
همچنین معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در این باره گفت: ویژه برنامه های تجلیل از حامیان و خیرین کمیته امداد استان تهران با هدف قدردانی از خدمات ارایه شده به مددجویان در سطح استان تهران در حال برگزاری است.
محمد هادی سیف افزود: اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری از دیگر اهداف این ویژه برنامه ها است تا از خدمات اثر گذار خیرین تجلیل کنیم و همچنین از تجربه های فراوان ، پشنهادات و راهکارهای خیرین بهره مند شویم.
وی خاطرنشان کرد: حامیان و خیرین بصورت‌ ماهانه و با کد شناسه خاص حساب بانکی بصورت مستقیم به افراد تحت پوشش خود کمک می کنند.
توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: طی سال جاری میزان مساعدت‌های حامیان و نیکوکاران به مددجویان کمیته امداد رشد قابل توجهی داشته است.
وی ادامه داد: نیکوکاران و افراد خیر می توانند با تماس با تلفن گویای 7355 نظرات و پشنهادات خود را اعلام و در طرح های مختلف حمایتی برابر نیات خیرخواهانه خود به نیازمندان مساعدت کنند.

** افراد مشهور برای ترغیب مردم بسیار نقش دارند
همچنین در حاشیه این مراسم حسن روشن بازیکن؛ مربی و پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال و تیم استقلال تهران به خبرنگار ایرنا گفت: افراد مشهور به ویژه فوتبالیست ها و بازیگران در جهت ترغیب و جذب خیر می توانند نقش مهمی داشته باشند.

وی افزود: من به همراه سایر رفقای قدیمی مدام در حال سفر به شهرها هستیم تا بتوانیم خیرین بیشتری را جذب کنیم.
این پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: افراد خیر و نیکوکار در کشور کم نیستند که باید آنها را شناسایی و دعوت کرد تا در خدمت افراد نیازمند باشند.

مراسم تجلیل از نیکوکاران و حامیان کمیته امداد خمینی (ره) در منطقه غرب تهران شامگاه شنبه برگزار شد.

تجلیل از جمعی خیرین و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از بخش های این مراسم بود.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار